کد خبر: 1031806
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶
روحانی:
رئیس‌جمهور گفت: از مردم می‌خواهیم در این شب یلدا برای حمایت از پرستاران امسال این دید و بازدید‌ها و دورهمی‌ها را متوقف کنند و از طریق تلفن و فضای مجازی این مراسم را بدون حضور انجام دهند.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: حجّت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس‌جمهور، صبح امروز، شنبه (۲۹ آذر) در جلسه ستاد ملّی کرونا با تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، از کادر درمانی در مبارزه با کرونا قدردانی کرد.

وی گفت: از مردم می‌خواهیم در این شب یلدایی به خاطر اینکه مصادف است با روز پرستار و برای حمایت از پرستاران عزیز و حمایت از سلامت از مردم جامعه در مراسم یلدایی که همیشه بوده و اساس آن احترام به بزرگ خانواده و صله رحم بوده، به خاطر حفظ و سلامتی همان افراد مسن، امسال این دید و بازدید‌ها و دورهمی‌ها را متوقف کنند و از طریق تلفن و فضای مجازی این مراسم را بدون حضور انجام دهند.

روحانی ادامه داد: جمله‌ای که این روز‌ها در فضای مجازی شایع شده، جمله درستی است؛ «جمع نشویم تا کم نشویم». این جمع‌شدن‌ها باعث می‌شود خدای ناکرده عزیزی را از دست بدهیم و تأسف دائمی برای ما به‌جا بگذارد.

رئیس‌جمهور با تشکر از مردم بابت همکاری در رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در دوماه اخیر و تبعیت از مصوبات ستاد ملّی کرونا گفت: کسبه، اصناف، وسایل حمل و نقل و خانواده‌ها خیلی مراعات کردند و این افتخار بزرگی است که اول آذر آن همه نگران بودیم و دیدیم که ۱۶۰ شهر ما قرمز بود و الان که روز‌های پایانی آذر هستیم الحمدلله شهر‌های قرمز ما صفر است. این فقط با همّت و بزرگواری و همکاری مردم عزیز ما حاصل شده است.

روحانی در ادامه گفت: امروز وقتی آمار‌ها و نمودار‌ها را نگاه می‌کردیم تقریبا همه جا موج سوم از موج قبلی بیشتر بوده است. در موج سوم که بسیار سهمگین بوده به خاطر اینکه هم ویروس قوی‌تر شده بود و هم به سمت سرما رفته بودیم. بحمدالله یک کار خوب و بزرگی در این مدت انجام گرفته است.

رییس جمهور با قدردانی از مردم گفت: کادر درمان بالاترین سهم را در این مبارزه داشته است که از آن‌ها هم قدردانی می‌کنیم. از همه آن‌هایی که در شرایط کرونایی برای رشد و اقتصاد کشور اعم از کشاورزان، کارگران، مهندسین، بخش صنعت و کشاورزی تلاش کردند، قدردانی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در ۶ ماهه اول امسال رشد اقتصادی هم با نفت و هم بدون نفت مثبت بود، خاطرنشان کرد: رشد اقتصادی ما بدون نفت ۱.۴ و با نفت ۱.۳ بود که یکی از افتخارات بزرگ برای ملت ما در این شرایط سخت است. ضمن اینکه بخشی از کسب و کار‌ها تعطیل شده و یا نتوانستند فعالیت می‌کنند، اما در عین حال بخش‌های دیگر مانند بخش صنعت، بخش کشاورزی به صحنه آمدند و جبران کردند و این بسیار افتخارآمیز است.

روحانی افزود: در شرایطی که اکثر کشور‌ها با رشد منفی اقتصادی منهای ۷ و منهای ۹ و منهای ۵ مواجه هستند، کشور‌هایی که رشد اقتصادی‌شان مثبت است محدود هستند و ما جزو کشور‌هایی هستیم که علیرغم اینکه مشکلات تحریم و جنگ اقتصادی و همچنین کرونا داشتیم، رشد اقتصادی ۶ ماه اول ما مثبت بوده است.

وی ادامه داد: امید ما و محاسبات ما بیانگر این است که امسال رشد اقتصادی ما مثبت است و سال آینده رشد اقتصادی بهتری خواهیم داشت. ان‌شاءالله در زمینه تورم هم بتوانیم تورم را مهار و کنترل کنیم و در زمینه اشتغال هم بتوانیم خدمات ارزشمندی انجام دهیم.

روحانی با اشاره به مصوبه اخیر دولت برای کمک معیشتی به مردم گفت: مجلس هم مصوبه‌ای داشت و ما با هماهنگی که با مجلس داشتیم، دو مصوبه را تلفیق کردیم و قرار شد آن افرادی که مجلس مشخص کرده بود، نفری ۱۲۰ هزار تومان در این چهارماه بگیرند و بقیه هم صدهزار تومان. قسط اول که مربوط می‌شده به آذر پرداخت شده و سه قسط دیگر تا پایان سال پرداخت خواهد شد. مشکلات مقرراتی هم به خاطر همین تلفیق دو مصوبه داشتیم که امروز آن را اصلاح کردیم.
منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
میرزا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
0
0
این جمعیت و این تفکر، آن کاری را بر سر ملت ایران آوردند که هیچ جمعیتی، جز جمعیت بنی امیه، با ملت مسلمان چنین خیانت و جنایتی را تا بحال نکرده بود.
حالا پس از خیانت های پی درپی، جناب روحانی در حال جمع نمودن آبروی از دست رفته خود است و مترصد فرصتی است تا به نفع خود رقم بزند.
این تفکر، همان تفکر معاویه ای است.
این جمعیت ادامه همان جمعیت بنی امیه است.
ای مرگ بر این تفکر و این جمعیت...
مرگ بر جماعت بنی امیه و دار و دسته آنها و دنیاله های آنها.....
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار