کد خبر: 1029808
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا از بازگشایی مراکز تعویض پلاک در مراکز استان‌های نارنجی و افزایش اعتبار ۱۵ روزه به وکالتنامه‌های منقضی خبر داد.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: سرهنگ علی محمدی رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا از آغاز به کار مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری در مراکز استان‌هایی که به وضعیت نارنجی درآمده‌اند خبرداد.

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا تصریح کرد: از روز شنبه ۱۵ آذر تمام مراکز استان‌ها به غیر از ۱۰ مرکز استان که هنوز در وضعیت قرمز قرار دارند خدمات شماره گذاری و تعویض پلاک انجام می‌شود.

وی گفت: مراکز استان‌های مازندران، گلستان، گیلان، کهگیلویه و بویراحمد، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، اردبیل، قزوین و فارس از جمله مراکز استان‌ها هستند که هنوز در وضعیت قرمز بوده و مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری آن‌ها تعطیل است.

وی با بیان این مطلب که مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری در استان تهران نیز از روز شنبه فعالیت خود را انجام خواهند داد اعلام کرد: ساعت کاری مراکز تعویض پلاک با افزایش یک ساعته از ساعت ۷ صبح تا ۱۵ به هموطنان خدمت ارائه خواهند کرد.

وی در پاسخ به دیگر پرسش خبرنگاران در خصوص وضعیت وکالتنامه‌های منقضی اظهار داشت: وکالتنامه‌های خرید خودرو که از یکم تا پانزدهم آذرماه منقضی شده‌اند به مدت روز‌های تعطیل یعنی ۱۵ روز دیگر اعتبار دریافت کرده‌اند.

سرهنگ محمدی به هموطنان توصیه کرد: برای شماره گذاری و تعویض پلاک عجله نداشته و با نوبت دهی اینترنتی بازه زمانی مد نظر خود را برای مراجعه به مراکز تعویض پلاک انتخاب کنند.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار