کد خبر: 1029769
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵
حاجی‌میرزایی با بیان اینکه آموزش در مناطق نارنجی غیرحضوری است گفت: با این حال، در مناطق نارنجی مدارس با حضور مدیر و حداقل کادر اجرایی، فعال بوده و بر فرآیند آموزش‌های حضوری نظارت خواهند کرد.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: محسن حاجی‌میرزایی، وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش در مناطق نارنجی غیرحضوری است.

وی تاکیدکرد: با این حال، در مناطق نارنجی مدارس با حضور مدیر و حداقل کادر اجرایی، فعال بوده و بر فرآیند آموزش‌های حضوری نظارت خواهند کرد.

حاجی میرزایی تصریح کرد: دانش آموزان امروز، مدیران بخش‌های مختلف فردای جامعه هستند؛ بنابر این هرچقدر دانش آموزان سالم‌تر و توانمندتری داشته باشیم، می‌توانیم جامعه سالم‌تری داشته باشیم

وی با بیان اینکه هرچند آمار اعتیاد در مدارس نسبتاً پایین است، اما خطر بسیار بزرگی است، اظهار کرد: طرح یاریگران زندگی با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر در آموزش و پرورش با هدف افزایش آگاهی و توانمندی والدین، طراحی و در حال اجراست.

وزیر آموزش و پرورش افزود: این طرح در زمان حاضر به دلیل ملاحظات بهداشتی مختص شرایط کرونایی در بستر شبکه شاد ارائه می‌شود.

حاجی میرزایی ادامه داد: محتوایی در این زمینه تولید شده و در کانال‌های شبکه شاد بارگذاری شده است و در اختیار دانش آموزان تحت پوشش این طرح قرار می‌گیرد.

وی در پایان تاکیدکرد: بخش مهم طرح یاریگران زندگی دانش آموزان هستند که در آن گروه هم‌سالان از یکدیگر مراقبت می‌کنند و آگاهی‌هایی را دریافت می‌کنند تا بتوانند به دوستانشان کمک کنند.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار