کد خبر: 1029623
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
مدیرکل ثبت اسناد و املاک آذربایجان‌شرقی از تعیین تکلیف و مختومه شدن بیش از ۲۸ هزار پرونده اجرای اسناد رسمی در استان در سال جاری خبر داد.

محمد افخمی  در گفت و گویی افزود:  شعب اجرای اسناد رسمی آذربایجان شرقی با مختومه کردن این تعداد پرونده از ابتدای سال تاکنون موفق به کسب رتبه برتر کشور در این زمینه شده اند که این میزان نسبت به پرونده مختومه شده در مدت مشابه سال قبل بیش از پنج برابر و نسبت به پرونده های تشکیل شده امسال بیش از سه برابر رشد نشان می‌دهد.

وی با اعلام اینکه سال گذشته ۹ هزار ۶ پرونده در ادارات اجرای اسناد رسمی استان تشکیل و پنج هزار و ۵۳۵ پرونده مختومه شده است، گفت: امسال هشت هزار و ۵۵۸ پرونده تشکیل و ۲۸ هزار و ۱۲۳ پرونده مختومه شده است.

وی اضافه کرد: در راستای دسترسی آسان و حذف مراجعات فیزیکی به ویژه در شرایط ناامن گسترش ویروس منحوس کرونا، از ابتدای آذر برای کاهش مراجعات فیزیکی شهروندان بسیاری از خدمات این اداره کل به صورت الکترونیکی انجام می شود.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک آذربایجان شرقی افزود: پذیرش تقاضای صدور اجرائیه و همچنین درخواست های تبعی آن از جمله بازداشت اموال، ممنوع الخروجی و سایر موارد از طریق دفاتر اسناد رسمی، ازدواج و طلاق صورت می گیرد.

افخمی با تاکید بر اینکه جهت پیگیری پرونده اجرائی اخد نوبت الکترونیکی از طریق سامانه nobat.esabt.ir الزامی است، افزود: ارائه خدمات تنها به اشخاصی که با اخذ نوبت و در زمان مشخص شده در سامانه ثبت شده است امکان پذیر خواهد بود.

وی همچنین گفت: برای مشاهده اخرین اقدامات پرونده، طرفین و افراد ذینفع می توانند با مراجعه به سایت ejra.ssaa.ir و با وارد کردن شماره پرونده و رمز شخصی از وضعیت و اقدامات پرونده اطلاع حاصل کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر