کد خبر: 1028484
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷
رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی، با اشاره به تاثیرگذاری کارگروه اجرای قانون جامع حدنگار در استان، گفت: وضعیت بیش از ۸۰۰ هزار هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی استان طی هفت ماه امسال تثبیت شده است.

موسی خلیل الهی  در نشست شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی دادگستری آذربایجان شرقی، اظهار کرد: رئیس قوه قضائیه در سال جاری محورهای متعددی در راستای طرح های تحولی قوه قضائیه مطرح کرده اند که یکی از این موضوعات حفظ حقوق عامه است.
وی افزود: یکی از مصادیق حقوق عامه بحث اجرای دقیق قانون جامع حدنگار است که کارگروه اجرای قانون جامع حدنگار در استان تاثیر گذار بوده و تثبیت بیش از ۸۰۰ هزار هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی در استان طی هفت ماهه سال جاری رقم خوبی است.


رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی با تاکید بر پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز، گفت: برخی اراضی ملی و منابع طبیعی طمع انگیز بوده و افراد سودجو به دنبال ساخت و سازهای غیرمجاز هستند بر این اساس دستگاه های مربوط مکلف به اجرای دقیق قانون و پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز هستند.
وی با اشاره به ابلاغ دستورالعمل نحوه مقابله با ترک وظایف قانونی مدیران و کارمندان و پیشگیری از آن، خاطرنشان کرد: این دستورالعمل جزو اولویت های محوری و تحولی قوه قضائیه بوده و بر اساس آن برای تمام دستگاه های نظارتی وظایفی تعیین شده و به صورت جدی از سوی دستگاه قضایی پیگیری می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر