کد خبر: 1026310
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹
مدیر گالری آپادانا موزه هنرهای معاصر اصفهان:
ژیلا منانی در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: تعداد 300 نمایشگاه از کارهای هنری در مدت یک دهه در شهر اصفهان برگزار کردم و سعی داشتم از آثار هنرمندان جوان حمایت کنم تا با نمایش کارهایشان هنر آنها بیشتر دیده شود.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان، مدیر گالری آپادانا موزه هنرهای معاصر اصفهان ؛با اشاره به اینکه تمامی آثار افراد جوان و پیشکسوت را خریداری کردم تا صاحب یک مجموعه بشوم، افزود: حدود 200 اثر در این نمایشگاه موجود است که 170 اثر در یک دهه گذشته از هنرمندان اصفهانی جمع آوری شده است.

وی ادامه داد: این کار را با عشق و علاقه آغاز کردم، شاهد تلخی ها و شیرینی هایی در این مسیر بودم اما  امروز با وجود این استقبال و حمایت ها، تمامی تلخی های گذشته را فراموش کردم.

در ادامه نیز مرتضی بصراوی گفت: از دو ماه قبل برای برگزاری این نمایشگاه تلاش کردیم و پس از مرور آثار یک دهه گالری آپادانا، در نهایت حدود 170 اثر از هنرمندان و 30 اثر از مدیر این گالری که در این سال ها جمع آوری شده را در گالری 1 و 2 و 3 موزه هنرهای معاصر وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در معرض تماشای علاقه مندان قرار داده ایم.

مدیر برنامه ریزی و اجرا نمایشگاه در رابطه با ایده برگزاری این نمایشگاه، افزود: ایده اجرا این نمایشگاه را از خود گالری گرفتم زیرا این گالری حدود سه سال است که افتتاحیه زنده ندارد و به همین دلیل این نمایشگاه را به سبک گالری آپادانا برگزار و آن ها را در این نمایشگاه بازسازی کردیم.

بصراوی تصریح کرد: با تلاش جمعی افراد حاضر توانستیم چیدمان این مجموعه را در حدود پنج روز به پایان برسانیم که امیدوارم با این کار هنر اصفهان و هنرمندان این شهر بیشتر از گذشته دیده و حمایت شوند. 

گفتنی است؛ نمایشگاه مروری بر فعالیت های گالری آپادانا 15 آبان ماه افتتاح شد و تا 28 آذرماه در محل موزه هنرهای معاصر اصفهان واقع در خیابان استانداری برای علاقه مندان برپا است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر