کد خبر: 1025237
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹
مدیر امور شهری فرمانداری ویژه کاشان تاکید کرد
مدیر امور شهری فرمانداری ویژه کاشان گفت: دستگاه های اجرایی برابر ضوابط "قانون بازآفرینی شهری" نسبت به اختصاص و هزینه کرد  سهم 30درصدی دولت در پروژه های محلات تاریخی و سکونت گاه های غیر رسمی اقدام کنند.

هادی اکبری در حاشیه دهمین جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری کاشان بیان کرد: بر اساس مطالعات مشاور طرح توانمندسازی سکونتگاه‌های غیررسمی کاشان، 20 پروژه جدید بازآفرینی شهری در بافت تاریخی و حاشیه شهر کاشان به ستاد بازآفرینی شهری پایدار کاشان معرفی شد است که در انتظار تامین اعتبار است.

وی افزود: با توجه به اهمیت راه اندازی اولیه دفتر توسعه محلی در کوی حسین پور به صورت پایلوت و لزوم اجرای این طرح در سایر محلات، تامین اعتبار لازم از دستگاه های مرتبط درحال پیگیری است.

مدیر امور شهری فرمانداری کاشان به تدقین بافت های شهرهای شهرستان به استثناء شهر نیاسر اشاره کرد و افزود: با توجه به پاره ای از مشکلات و عدم دسترسی مناسب متقاضیان تسهیلات بافت فرسوده در سامانه، رفع این مشکل توسط اداره راه و شهرسازی در دست اقدام است و نتایج آن به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

وی همچنین از تهیه فرم های تخفیف عوارض پروانه های ساختمانی و تعدیل تعرفه های نظام هندسی در آینده نزدیک خبر داد.

اکبری قمصری از پردیس فرهنگی، هنری در خیابان کارگر با زیربنا افزون بر 5200 مترمربع به عنوان یکی از پروژه های شاخص در دست اقدام یاد کرد و با تاکید بر اجرای آن به پیشنهاد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: استفاده از الگوهاي غيربومي، بر سیما و منظر شهری کاشان آسیب های زیادی رسانده است از این رو رعایت الگوهای اصیل ایرانی-اسلامی از الزامات طراحی پروژه های بازآفرینی شهری است که مورد تاکید وزرات کشور و نظارت این ستاد قرار دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار