کد خبر: 1022481
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷
معاون راه آهن کشور:
معاون فنی و امور زیربنایی راه آهن کشور گفت: طبق قانون برای کمک به احداث پل‌ها در محدوده خطوط راه آهن دچار محدودیت هستیم.

سید مصطفی داودی  در جلسه بررسی مسائل و مشکلات پروژه های مرتبط با راه آهن شهرستان مرند اعلام کرد: در کشور نزدیک ۲۰ هزار پل و زیرگذر راه آهن وجود دارد که نیاز به ساماندهی و تغییر وضعیت دارد.
 

وی اظهار کرد: در خصوص اتمام پل روستای دولت آباد این شهرستان، با توجه به توافق های صورت گرفته بین راه آهن، شهرداری و دهیاری های این منطقه، ما نیز اقدامات لازم را در این خصوص انجام می دهیم. 

وی افزود: ادامه اجرای عملیات پل روستای دولت آباد از هفته آتی شروع می شود و امیدواریم بزودی شاهد اتمام این پل و افتتاح آن باشیم.

داودی افزود: در خصوص بهبود وضعیت پل روستای کندلج نیز ما آماده انجام جابجایی خط ریلی و مسدودی آن هستیم تا در صورت تامین اعتبار، اجرای عملیات آن نیز آغاز شود.

فرماندار ویژه مرند در این جلسه بر اتمام سریع پل دهستان دولت آباد تاکید کرد و گفت: درخواست ما از راه آهن کشور این است مساعدت لازم را در این خصوص انجام دهند.

داود گرشاسبی با بیان اینکه عملیات اجرای پل روستای دولت آباد در مراحل پایانی است، اظهار داشت: اتمام این پل که در مسیر چند روستا قرار دارد می تواند در راستای بهبود وضع اقتصادی این منطقه موثر واقع شود.

وی افزود: امیدواریم با اتمام و افتتاح این پل با همکاری راه آهن، شهرداری، بخشداری و دهیاری ها ، رضایت اهالی این روستاها فراهم شود.

فرماندار ویژه مرند همچنین با اشاره به اینکه حل مشکل پل روستای کندلج از مطالبات بحق مردم است، گفت: با توجه به اینکه اصلاح وضعیت این پل با اعتبارات شهرستانی ممکن نیست در این خصوص، نیاز به کمک و مساعدت راه آهن کشور داریم.

معصومه پاشایی نماینده مردم شهرستان های مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: نبود پل مناسب در مسیر دهستان های دولت آباد و کندلج باعث ایجاد مشکلات فراوان برای اهالی شده که خواست ما اتمام سریع پل روستای دولت آباد و برنامه ریزی برای آغاز اصلاح پل دهستان کندلج می باشد.

زیرگذر دولت‌آباد در مسیر خط‌ آهن تبریز - جلفا در محدوده شهرستان مرند برای تسهیل تردد مردم این منطقه با مشارکت شرکت راه آهن احداث می شود.
دهستان دولت‌آباد متشکل از هفت روستا با جمعیت حدود ۱۶ هزار نفر در بخش مرکزی شهرستان مرند واقع شده و تنها راه ارتباطی آن با شهر مرند زیرگذر راه آهن قدیمی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر