کد خبر: 1021222
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۷
صد و چهل و یکمین جلسه مدیران ارشد شهرداری اسلامشهر با حضور اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر به ریاست دکتر حسین طلا شهردار اسلامشهر برگزار شد.
بهاره عشقی صابر

اورینب مسرور رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر در این نشست کاری ضمن تقدیر و تشکر از شهردار و همه مدیران و پرسنل شهرداری گفت: با توجه به شرایط موجود و معیشت سخت مردم، مدیران محترم تا جایی که مقررات اجازه می‌دهد با مردم مدارا کنند تا در حد امکان باری از دوش آنها برداشته شود

وی در ادامه به حجم زیاد کارهای عمرانی در دوره پنجم شورا اشاره و اظهار داشت :کارهای بزرگ و کوچکی که در این دوره به انجام رسیده ، موجب کسب رضایت نسبی مردم شده که اظهارنظر شهروندان مؤید این ادعاست که امیدواریم با رضایت مردم رضایت خداوند هم فراهم کنیم.

رئیس شورای شهر اسلامشهر در پایان خواستار تسریع برای اتمام پروژه های عمرانی تا یک سال باقی مانده به عمر شورای پنجم شد و اظهار امیدواری کرد با همدلی و انسجام هرچه بیشتر شاهد اتفاقات خوبی در شهر باشیم.

کریم نایبی نایب رئیس شورای شهر نیز با تشکر از شهردار و مجموعه مدیران و پرسنل شهرداری بویژه تلاش اخیر آنان در اطفای آتش سوزی شهر لبنیات میهن گفت:حضور میدانی شهردار و پوشیدن لباس فرماندهی عملیات در حادثه آتش سوزی اخیر موجب ایجاد انگیزه در سایر مدیران و پرسنل دخیل در این عملیات شد.

نایبی با بیان اینکه در وضع موجود باید بیشتر هوای مردم را داشته باشیم به لزوم تکریم هر چه بیشتر ارباب رجوع تاکید کرد.

علی اکبر ترابی دبیر هئیت رئیسه شورا هم با اشاره به تلاشهای انجام گرفته پیرامون امور فرهنگی بویژه برنامه های مربوط به ایام محرم الحرام و مساعدتهای شهرداری به هیئات مذهبی و همچنین سیاه پوش کردن شهر از عوامل و دست اندرکاران این امور قدردانی کرد.

دبیر هییت رئیسه شورا در ادامه بر نظارت هر چه بهتر بر نحوه کار پیمانکاران بخشهای مختلف برای ارایه خدمات کیفی تاکید کرد .

ترابی در پایان ضمن تشکر از حوزه های نظارتی شهرداری که با رصد دقیق ، کارها را دنبال می کنند ،گفت :با نظارت و پیگیری های خوبی که این عزیزان داشته اند امروز شاهد کاهش تخلفات و تغییر نگاه مردم نسبت به شهرداری هستیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر