کد خبر: 1020522
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
جانشین ستاد استانی مقابله با کرونا در آذربایجان شرقی با بیان اینکه مدارس استان تعطیل نشده اند، اعلام کرد: بر اساس تصمیم ستاد، فعالیت مدارس تا چهاردهم مهر ماه جاری به صورت غیرحضوری خواهد بود.

علیار راستگو  با اشاره به اینکه خبر منتشر شده در فضای مجازی و برخی از رسانه های آذربایجان شرقی مبنی بر تعطیلی مدارس استان نادرست است، افزود: مدارس باز و کادر مدیریت و اجرایی آنها به کار خود مشغول هستند و تنها آموزش دانش آموزان در راستای مدیریت بیماری کرونا به مدت دو هفته غیرحضوری، در فضای مجازی و بر مبنای برنامه "شاد" خواهد بود.

وی افزود: در جلسه امروز ستاد استانی مقابله با کرونا همچنین تصمیم گرفته شد که برگزاری هر گونه همایش و نمایشگاه در آذربایجان شرقی تا یک ماه آینده تعلیق شود.

وی اضافه کرد: اعضای ستاد استانی مقابله با کرونا در جلسه امروز خود همچنین مصوب کردند که فعالیت آموزشگاه های آزاد فرهنگی - هنری آذربایجان شرقی نیز از این پس غیرحضوری باشد.

راستگو ادامه داد: بر اساس مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا همچنین شهرداران شهرهای آذربایجان شرقی موظف شدند در بوستان ها و تفرجگاه های افرادی را برای هشدار درباره خطرات ناشی از تجمع و اتراق در این مکان ها مستقر کنند.

وی گفت: از امروز همچنین هر گونه تجمع برای تشییع، تدفین و ترحیم درگذشتگان در استان ممنوع بوده و تنها فامیل درجه یک متوفی می توانند به تعداد محدود در آرامستان ها حضور یابند.

جانشین ستاد استانی مقابله با کرونا در آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به اقدام بعضی از رستوران ها و کافی شاپ ها در چیدن میز و صندلی در فضای باز، این قبیل اقدامات را موجب شیوع کرونا و غیرقانونی دانست و افزود: اتحادیه های صنفی با مدیریت اتاق اصناف موظف هستند بر صنوف عضو تشکل های خود در ارتباط با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی بدون هیچ گونه اغماض نظارت داشته باشند و با متخلفان طبق قانون برخورد کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر