کد خبر: 1020083
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷
رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا از ثبت نام موفق ۱۰۰ هزار شهروند تهرانی در سامانه نوبت دهی اینترنتی خبر داد و گفت: از امروز ۷ کلانشهر و ۳ استان دیگر نیز با نوبت دهی اینترنتی کار تعویض پلاک وسایل نقلیه را انجام خواهند داد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سرهنگ علی محمدی رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا در خصوص آخرین آمار ارائه خدمت به هموطنان از طریق نوبت‌دهی اینترنتی در مراکز تعویض پلاک اظهار داشت: از اول شهریور ماه که مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک در تهران به صورت پایلوت «نوبت‌دهی اینترنتی» را ارائه دادند تا این لحظه ۱۰۰ هزار نفر ثبت نام موفق داشته و توانستند با رزرو نوبت، از ارائه خدمت در مراکز تعویض پلاک برخوردار شوند.

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا تصریح کرد: با توجه به انجام دوره پایلوت موفقیت‌آمیز نوبت‌دهی اینترنتی در تهران هم اکنون ۷ کلانشهر و ۳ استان دیگر نیز به این طرح افزوده شده و خدمات تعویض پلاک موتورسیکلت و ماشین سبک و سنگین در آن‌ها نیز با نوبت دهی اینترنتی انجام خواهد شد.

وی اعلام کرد: از امروز ۲۹ شهریور ماه علاوه بر تهران، ارائه خدمت در مراکز پلاک در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، فارس، خراسان رضوی، گیلان و کرمانشاه و همچنین قم، البرز و یزد به صورت نوبت دهی اینترنتی است.

سرهنگ محمدی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در این خصوص که وضعیت تعویض پلاک در سایر استان‌های کشور چگونه خواهد بود، گفت: تا پایان مهرماه تمام مراکز شماره گذاری در سراسر کشور به این طرح افزوده شده و ارائه خدمت فقط با نوبت دهی اینترنتی انجام می‌شود.

وی به هموطنان توصیه کرد که حتماً با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و داشتن ماسک و ترجیحا خودکار و دستکش در زمانی که در سامانه رزرو کرده‌اند به مراکز تعویض پلاک مراجعه کنند؛ نه زودتر و نه دیرتر؛ اگر زودتر مراجعه کنند معطل شده و اگر دیرتر برسند، نوبت‌شان ابطال خواهد شد.

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا اظهار داشت: هموطنان به راحتی می‌توانند با مراجعه به سامانه راهور ۱۲۰ و از طریق لینک نوبت‌دهی به واسطه تلفن همراه و به صورت کاملا رایگان برای مرکز شماره گذاری مدنظر خود نوبت رزرو کنند.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار