کد خبر: 1017489
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱
رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز:
رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز طی نشستی با حضور نماینده مردم طالقان، نظرآباد و ساوجبلاغ درمجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت جایگاه اصحاب رسانه در مطالبه گری از مسئولان گفت: قانونی برای بهبود و ارتقاء وضعیت معیشتی خبرنگاران در مجلس شورای اسلامی وضع شود.

ابراهیم نوروزی فردراین نشست که در سازمان بسیج رسانه استان البرز تشکیل شد گفت: قانونی برای بهبود و ارتقاء وضعیت معیشتی خبرنگاران در مجلس شورای اسلامی وضع شود.

وی افزود: سازمان بسیج رسانه استان البرز با محوریت آموزش همچنین جشنواره ابوذر همواره برنامه های متعددی را در نظر داشته است که براساس آن شاهد رشد اصحاب رسانه البرز در زمینه های مختلف فرهنگی، آموزشی و ... هستیم. 

وی توضیح داد: اعطاء وام قرض الحسنه ویژه اصحاب رسانه، همچنین حمایت از بستر مطالبه گری خبرنگارانی که در گروه ها و کانال های مجازی فعالیت خبری دارند از جمله برنامه های این سازمان در شرایط کرونا است. 

نوروزی فر مطرح کرد: یکی از درخواست های و مطالبات اصحاب رسانه، تأمین نیازهای اولیه و مهمی مانند امنیت اقتصادی از حیث بیمه، مسکن و ... است. 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز توضیح داد: مطالبه گری یکی از رسالت های اصحاب رسانه است که برای این امر مهم ضروری است بستری از امنیت اقتصادی و ... برای آنان احیاء شود.

اصلاح قوانین وضع شده که مغایر با سیاست های اقتصاد مقاومتی ضروری است

نماینده مردم طالقان، نظرآباد و ساوجبلاغ درمجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با اشاره به اهمیت اجرایی شدن قو‌انین معین در جهت رشد تولید و اقتصاد گفت: بعضی از قوانین وضع شده در مجلس شورای اسلامی مغایر با سیاست های اقتصادی مقاومتی است که خود یکی از موانع تولید است

 علی حدادی افزود: بیش از 11 هزار قانون در طول این سال ها وضع شده است و این درحالی است که متاسفانه به صورت اجرایی در نیامده است.

 وی توضیح داد: سیاست های کنونی رهبر معظم انقلاب اسلامی در بحث اقتصاد مقاومتی با وجود بعضی از قوانین وضع شده در مجلس کنار گذاشته شده است.

حدادی تصریح کرد: در بحث قانون مالیات ایراداتی وجود دارد که باید اصلاح گردد که یکی از آن ها خارج کردن انحصار واردت از دست افرادی است که هیچ مالیاتی پرداخت نمی کنند.

وی با اشاره به اهمیت توجه به مسئله مالیات به عنوان یکی از شاخص های مورد اهمیت در ایجاد شکاف طبقاتی غنی و فقیر در جامعه خاطرنشان کرد: انحصار واردات در دست عده ای است که هیچ مالیاتی پرداخت نمی کنند و از طرف دیگر افرادی که درآمد حداقلی دارند، مالیات می پردازند.

این استاد دانشگاه با اشاره به این مطلب که ما هرچه داریم از مکتب سید و سالار شهیدان کربلای حسینی است مطرح کرد: امروز هر یک از مسئولان خود را سرباز ولایت بدانند و در این راه با شناخت جبهه حق و پرهیز از دنیاطلبی و خواهش های دنیوی در جهت حل مشکلات معیشتی مردم قدم بردارند.

وی با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی با اعتماد مردم فعالیت خود را در طول این سه ماهه اخیر با جدیت آغاز کرده است، توضیح داد: اقتدار ملی امروز ایران اسلامی به واسطه خون پاک شهداء انقلاب اسلامی است که برای حفظ کیان ایران اسلامی از تمامی تعلقات دنیوی خود گذشتند.

نماینده مردم البرز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: شفاف سازی برنامه ها و اقدام های مسئولان به این معنا است که در کنار مردم در شرائط کنونی اقتصادی هستیم.

حدادی توضیح داد: در جریان بهبود وضعیت زندگی مردم در استان البرز شاخص های ویژه ای وجود دارد که با توجه به میزان سهم تولید ناخالص داخلی و توزیع اعتبارها، سهم مردم استان البرز مشخص می شود.

نماینده مردم استان البرز در مجلس شورای اسلامی در بخش پایانی این نشست صمیمانه مطرح کرد: ایران اسلامی بسترساز تمدن نوین اسلامی است و در این مسیر خبرنگاران و اصحاب رسانه مطالبه گر و منتقد مسئولان هستند؛ به شخصه در جهت رفاه و تأمین معیشت خبرنگاران در مجلس شورای اسلامی تلاش خواهم کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار