کد خبر: 1016853
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
وزیر بهداشت خبر داد
وزیر بهداشت با بیان اینکه در سال جاری ۱۰ هزار و ۶۰۰ تخت بیمارستانی و ۲ هزار تخت آی سی یو به بهره برداری می‌رسد است، گفت: هفته آینده سلامت دیجیتال و الکترونیکی را برای اولین بار در ایران رقم می‌زنیم.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سعید نمکی، وزیر بهداشت در مراسم بهره برداری از ۱۶۴ پروژه بهداشتی، درمانی و آموزشی در کشور، اظهار داشت:ما ملت، اما حسینیم؛ یعنی اینکه درسی که شهادت بزرگترین افتخار ماست و در عین اینکه شهید می‌شویم تاریخ را هم می‌سازیم.

وی با اشاره به اقدامات دولت در حوزه بهداشت و درمان، بیان داشت: تاریخ این مملکت این بزرگواری کادر درمانی و بهداشتی در دوران کرونا را ثبت خواهد کرد. امسال با لطف خداوند و همت والای شما همکاران شاهد پربارترین و پرثمرترین سال بعد از انقلاب در توسعه زیر ساخت‌های سلامت هستیم.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: در سال جاری ۱۰ هزار و ۶۰۰ تخت بیمارستانی و ۲ هزار تخت آی سی یو به بهره برداری می‌رسد که این موضوع بعد از انقلاب بی سابقه است.

نمکی اضافه کرد:هفته آینده در حوزه سلامت، سلامت دیجیتال و الکترونیکی را در کشور برای اولین بار رقم می‌زنیم. ممکن است در استان تهران ۲ تا ۳ هزار تخت بیمارستانی اضافه کنیم که البته این تخت‌ها در مناطق حاشیه تهران و شهر‌های شهریار، ملارد، بهارستان، شهر قدس و اسلامشهر به بهره برداری می‌رسد و اولویت ما توسعه در مراکز کم برخوردار‌تر است.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار