کد خبر: 1016520
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۱
فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام:
یکی از پروژه های محرومیت زدایی با حضور سردار اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(علیه السلام) در شهرستان فارسان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ به همت قرار گاه سازندگی و بسیج سازندگی سپاه ناحیه فارسان و با کمک جمعی از خیرین یکی از پروژه های محرومیت زدایی در شهرستان فارسان تکمیل و با حضور سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(علیه السلام) افتتاح گردید.

سرهنگ پاسدار حمید یزدانی،  فرمانده سپاه ناحیه فارسان در خصوص این پروژه به خبرنگار افتخاری بسیج گفت: این پروژه که متعلق به یک خانواده کم بضاعت بود از طریق کمیته امداد شهرستان فارسان به سپاه ناحیه فارسان معرفی و جهت کمک رسانی به نیروهای جهادگر بسیج سازندگی فارسان واگذار شد.

وی افزود: این واحد مسکونی در سال 98 در حالی که مرحله سفت کاری ساختمان به صورت نه چندان کامل اجرا شده بود به جهادگران بسیج سازندگی در سپاه ناحیه فارسان واگذار و این برادران پیگیر ساخت و تکمیل پروژه شدند، که به لطف خدا و با همت این دوستان در بسیج سازندگی پروژه تا قبل از محرم امسال تکمیل و در روز پنجشنبه مورخ 30 مرداد ماه به صورت رسمی با حضور سردار اکبری افتتاح گردید.

یزدانی خاطرنشان کرد: در تکمیل این پروژه 90 میلیون تومان هزینه گردید که چهل میلیون تومان از این هزینه توسط خیرین جمع آوری و مابقی آن نیز توسط قرارگاه سازندگی تامین شد و به لطف خدا این منزل مسکونی با بالاترین کیفیت ساخته و به این خانواده بی بضاعت که توان تکمیل آن را نداشتند تحویل داده شد.

وی در پایان عنوان کرد: ان شالله در آینده نیز شاهد افتتاح چندین طرح دیگر خواهیم بود، که توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه فارسان به اجرا درآمده و این افتخار ما خواهد بود که بتوانیم به مردم محروم و مستضعف که به گفته امام ولی نعمت های ما هستند خدمت رسانی کنیم. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر