کد خبر: 1014291
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸
وزیر بهداشت با بیان این که همکاران ما در اوج تحریم‌های ظالمانه و در بدترین مضایق مادی با بیماری کرونا مبارزه بی امانی داشتند، گفت: تردید ندارم که با این همدلی و وفاق، شاهد مهار بیماری کرونا خواهیم بود.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: دکتر سعید نمکی، وزیر بهداشت در آیین رونمایی از قطعه «مدافعان سلامت» ارکستر سمفونیک تهران که صبح امروز با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ساختمان وزارت بهداشت برگزار شد گفت: همکاران ما در اوج تحریم‌های ظالمانه و در بدترین مضایق مادی با بیماری کرونا مبارزه بی امانی داشتند. همکاران ما در اوج بلا تن به آتش زدند و از بیماران مراقبت کردند. ما عزیزانی را به عنوان شهدای مدافع سلامت از دست دادیم که برای روح آن‌ها آرزوی آرامش در کنار اولیا و انبیا داریم.

وی افزود: در رابطه با هنر تفاسیر مختلفی وجود دارد، اما من همواره می‌گویم هنر، زبان گفتمان عاشقی است و موسیقی در اوج همه این زیبایی هاست و شعر و موسیقی در این مملکت شور‌ها به پا کرده و حماسه‌ها آفریده است.

وی ادامه داد: من تردید ندارم که با این همدلی که بعد از دفاع مقدس اولین بار است که چنین وفاقی شکل گرفته است، شاهد مهار بیماری کرونا خواهیم بود.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار