کد خبر: 1013210
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
مدیرعامل راه آهن از توقف فعالیت تور‌های کوتاه مدت ریلی و قطار‌های گردشگری به دلیل شیوع کرونا خبر داد.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: در پی شیوع ویروس کرونا و توقف حرکت قطار‌های مسافری در اسفند ماه سال گذشته، سایر بخش‌های تردد مسافری شامل قطار‌های گردشگری و حومه‌ای نیز متوقف شده بود.

با این حال با از سرگیری حرکت قطار‌های مسافری و حومه‌ای از اواسط اردیبهشت ماه امسال، قطار‌های گردشگری راه اندازی نشد و تا کنون خبری از آغاز به کار آن‌ها نیست.

سعید رسولی مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، با بیان اینکه فعالیت قطار‌های گردشگری به دلیل شیوع کرونا متوقف شده است، گفت: پس از آنکه این ویروس شیوع یافت، به دلیل دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا، فعالیت قطار‌های گردشگری نیز متوقف شد.

وی ادامه داد: به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عدم استقبال مردم از مسافرت‌های بین شهری به جز در مواقع اضطرار، فعالیت قطار‌های گردشگری نیز متوقف شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: حتی در مسیر‌هایی هم که قطار‌های مسافری روزمره دایر است، باز هم به دلیل عدم استقبال مردم از بیم ابتلاء به کرونا، قطار با حداقل ظرفیت تردد می‌کند.

رسولی درباره زمان بازگشت قطار‌های گردشگری به فعالیت عادی خود گفت: فعلاً مشخص نیست حرکت این قطار‌ها از چه تاریخی از سر گرفته می‌شود؛ اما تا زمانی که شیوع این بیماری به کنترل کامل درنیاید، قطار‌های گردشگری تردد نخواهند داشت.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار