کد خبر: 1012799
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
فرمانده پایگاه مسجد امام رضا(ع) بروجن:
فرمانده پایگاه مسجد امام رضا(ع) بروجن با بیان اینکه بسیجی‌های مسجد امام رضا(ع) بروجن پا در رکاب فرمایشات رهبری هستند، گفت: با آغاز رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه تاکنون در 5 مرحله سبد غذایی در بین نیازمندان شهر توزیع شده است.

مرزهای ایرانی اسلامی و جای جای جبهه‌های نبرد حق علیه باطل نقش پررنگ جوانان و نوجوانانی که با هزار ترفند از والدین خود برای حضور در خط مقدم رضایت‌نامه دریافت می‌کردند را هنوز فراموش نکرده است.

روزگاری جوانان و نوجوانان تربیت‌یافته مکتب امام خمینی(ره) آن‌گونه پای نظام و انقلاب ایستادند و امروز با شیوع ویروس منحوس کرونا بسیجی‌های مسجد امام رضا(ع) بروجن تربیت‌شده مکتب مقام معظم رهبری با جمع‌آوری کمک‌های مردمی و توزیع آن بین نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از کرونا پا در رکاب آقا هستند.

مهدی جعفری فرمانده پایگاه مسجد امام رضا(ع) بروجن به همراه بسیجی‌های دیگر این پایگاه تنها تعدادی از جوانان تربیت‌‌شده  مکتب مقام معظم رهبری هستند که این روزها بدون هیچ چشم‌داشتی از مال و مقام دنیا و درحالی که همه در روشنایی روز به فکر تاراج اموال ملت هستند در تاریکی شب با اقتدا به مولای خود امام علی(ع) به نیازمندان شهر کمک می‌کنند.

جعفری با بیان اینکه بسیجی‌های مسجد امام رضا(ع) بروجن پا در رکاب فرمایشات رهبری هستند، گفت: با آغاز رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه تاکنون در پنج مرحله سبد غذایی شامل برنج، ماکارانی، گوشت قرمز و مرغ، سویا و روغن در بین نیازمندان شهر و خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا توزیع شده است.

وی با بیان اینکه در ایام عیدنوروز 30 بسته غذایی شامل برنج، روغن، ماکارانی، سویا، گوشت قرمز و مرغ بین نیازمندان شهر توزیع شد، افزود: در اردیبهشت‌ماه 50 بسته موادغذایی و همزمان با عید سعیدفطر 50 سبد غذایی همراه با 800 پرس غذای گرم بین نیازمندان شهر و خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا توزیع شد.

فرمانده پایگاه مسجد امام رضا(ع) بروجن با بیان اینکه در توزیع کمک‌ها 2 گروه هدف داشتیم نخست نیازمندان و دوم اقشار آسیب‌دیده از کرونا که از این خانواده‌ها از طریق پرداخت بن کالا و کارت هدیه حمایت شد، اضافه کرد: همزمان با شب ولادت امام رضا(ع) 50 بسته مواد غذایی شامل گوشت قرمز، برنج و مرغ در بین نیازمندان توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه همزمان با شب شهادت امام جواد(ع)، حدود ۴۰۰ بسته ارزاق مالی  و غذایی بین آسیب دیدگان از بیماری کرونا و نیازمندان شهر بروجن در قالب کمک‌های مومنانه توزیع شد، توضیح داد: حدود ۱۰۰ عدد این ارزاق شامل کارت هدیه‌های ۵۰۰ هزار تومانی بود.

جعفری با اشاره به اینکه هزینه کمک‌های توزیع شده از طرف خیرین و نیکوکاران شهر جمع‌آوری شده است، گفت: مردم خیراندیش شهر تاکنون از طریق شماره حساب اعلام شده و صندوق جمع‌آوری کمک‌های مردمی 23 میلیون تومان به رزمایش مواسات کمک کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه این رزمایش تاریخ انقضا ندارد، بیان کرد: این رزمایش با فرمان حضرت آقا شروع شده و تا زمانی که فرمانده میدان دستور عقب نشینی ندهند از میدان مواسات عقب نمی‌نشینیم و کار را ادامه خواهیم داد.

این روزها مهربانی‌ها، همدلی‌ها و یک‌رنگی‌ها شورآفرینی می‌کند تا سخاوت میدان حماسه‌سازی مردانی باشد که سفره خالی هم‌نوعان خود را با رنگ بی‌ریای صداقت به کرامت خود آراسته کنند و این عظمت در قامت غیرت‌مندان این دیار ماندگار خواهد شد، آن‌گاه که لبخند بر لب‌های خشکیده خانواده‌‌ای نشانده شود که چشم امید کودکان‌شان اول به خدا و بعد به دست‌های با شرافت این جوانان است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر