کد خبر: 1012421
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۱
رئیس بیمارستان امام رضا(ع) اسلامشهر خبرداد:
دکتر علی اکبر معدنی پور گفت: با افزایش آمار مبتلایان روزانه ۲ تا ۳ بیمار کرونایی در بیمارستان امام رضا(ع) اسلامشهر قربانی میشوند.
بهاره عشقی صابر

دکتر علی اکبر معدنی پور رئیس بیمارستان امام رضا(ع) اسلامشهر در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان اظهار کرد: ظرفیت ۳ بخش بیمارستان از بیماران کرونایی پر شده و تعداد زیادی از بیمار هم در اورژانس داریم که جا برای بستری آنها نداریم.

 معدنی پور افزود: با توجه به روند رو به رشد افزایش آمار بیمار کرونایی بستری در بیمارستان امام رضا(ع)، اگر بخواهیم تمام ظرفیت بخش های مختلف بیمارستان را به بیماران کرونایی اختصاص دهیم، در بخش‌های زایمان، قلب، جراحی و ... دیگر قادر به خدمات دهی به بیماران نخواهیم بود.

 وی با اشاره به اینکه با وجود امکانات و تجهیزات فعلی قادر به پذیرش بیماران سرپایی نیستیم، تاکید کرد: متاسفانه در موج دوم شیوع بیماری کرونا که همه افراد از پیر و جوان درگیر می‌شوند، بیمارستان اسلامشهر ظرفیت پذیرش بیماران جدید را ندارد و با توجه به اینکه بیماران بدحال زیادی داریم، هیچ بیمارستانی در تهران هم این بیماران را پذیرش نمی کند.

 رئیس بیمارستان امام رضا(ع) اسلامشهر بیان کرد: با توجه به میانگین ۲/۶ جمعیت ابتلای بیماران در جهان، متاسفانه میانگین ابتلا به این ویروس در اسلامشهر بیش از میانگین جهانی است و روزانه دو تا سه بیمار فوت می‌کنند.

وی با تاکید بر رعایت هرچه بیشتر دستورالعمل های بهداشتی برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، گفت: با توجه به افزایش تعداد مراجعان بستری در بیمارستان اسلامشهر که اکثر آنها وضعیت جسمانی بسیار بدی دارند، کادر درمانی بیمارستان که بیش از شش ماه با جانفشانی و ایثار خدمات درمانی ارائه کرده‌اند، متاسفانه در حال حاضر تعداد زیادی از پرسنل و کادر درمانی بیمارستان اسلامشهر مبتلا به این ویروس شده و تحت درمان و مرخصی استعلاجی و گذراندن دوران قرنطینه هستند، به همین جهت از نظر پزشک و پرسنل سخت در مضیقه هستیم.

 رئیس بیمارستان امام رضا(ع) اسلامشهر با تاکید بر اینکه وضعیت بیمارستان در وضعیت نگران کننده و نامناسبی است، خاطرنشان کرد: اگر بخواهم تمامی تخت ها و بخش های بیمارستان را به بیماران کرونایی اختصاص دهیم، باز هم پاسخگوی نیاز شهرستان نیستیم، این شرایط خوبی نیست و باید فکری برای بستری بیماران در سایر بیمارستان‌های تهران شود و انتظار می‌رود مسئولان امر هماهنگی های لازم را به عمل آورند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر