کد خبر: 1009962
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۱
مدیر درمان تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی، گفت: درمانگاه‌های عجب‌شیر، هشترود و ملکان در آینده نزدیک افتتاح خواهند شد و این در حالی است که ایجاد پلی‌کلینیک در شهر جدید سهند و درمانگاه در شهرستان‌های صوفیان و بستان‌آباد و نیز بیمارستان 327 تختخوابی تبریز در دستور کار بوده و به جد پیگیری می‌شود.

اسماعیل مقدس‌پور  در دیدار مدیران و کارکنان اداره‌کل و مدیریت درمان تامین اجتماعی آذربایجان‌شرقی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز به مناسبت آغاز هفته تأمین اجتماعی با بیان اینکه مدیریت درمان استان با دارا بودن دو بیمارستان با 398 تخت فعال، یک پلی‌کلینیک، دو درمانگاه تخصصی و دفتر رسیدگی به اسناد پزشکی در شهر تبریز و 9 مرکز درمانی نسبت به خرید و ارائه خدمات تشخیصی و درمانی به جمعیت استان اقدام می‌کند.

وی افزود: تعداد بستری 33 هزار و 560 ، جراحی 17 هزار و 131 ، جراحی قلب 719 و آنژیوگرافی 4 هزار و 62  در مراکز درمانی ملکی تأمین اجتماعی استان انجام شده استٰ، تصریح کرد: در بخش درمان مستقیم بیش از دو میلیون و 600 هزار مورد خرید خدمت از پزشکان و دندانپزشکان طرف قرارداد انجام شده است. 

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان عملکرد هزینه‌ای مدیریت درمان در سال 98 در بخش درمان مستقیم را بالغ بر 400 میلیارد تومان و در بخش درمان غیرمستقیم 850 میلیارد تومان اعلام  کرد و گفت: درمانگاه‌های عجب‌شیر، هشترود و ملکان در آینده نزدیک افتتاح خواهند شد و این در حالی است که ایجاد پلی‌کلینیک در شهر جدید سهند و درمانگاه در شهرستان‌های صوفیان و بستان‌آباد و نیز بیمارستان 327 تختخوابی تبریز در دستور کار بوده و به جد پیگیری می‌شود.

 فتحی، سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز در این دیدار با بیان اینکه نظام بیمه اجتماعی و بازنشستگی کشور به جهت دامنه شمول و گشتردگی خود در مناسبات اقتصادی و اجتماعی جامعه نقش مهم و حائز اهمیت دارد، یادآور شد: سازمان تأمین اجتماعی در استان بیش از 53 درصد جمعیت را تحت پوشش داشته و به عنوان یک نهاد مردم نهاد با اتکا به منابع حاصل از حق بیمه فعالیت می‌کند.

وی تصریح کرد: با در نظر گرفتن سایر صندوق ها، بیش از  دو میلیون و ششصد هزار نفر از جمعیت استان تحت پوشش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر