کد خبر: 1009788
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۹
مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان‌شرقی از رشد ۵۳ درصدی آمار پرواز و مسافر فرودگاه تبریز در خرداد ماه سال‌جاری خبر داد.

رامین آذری اظهار داشت: تعداد کل پروازهای فرودگاه تبریز در خرداد ماه سال‌جاری 826 پرواز بوده است که نسبت به تعداد 534 پرواز ماه قبل ( اردیبهشت‌ماه) از رشد 55 درصدی برخوردار است.

وی افزود: تعداد مسافران جابه‌جا شده فرودگاه تبریز از 59 هزار و 442 مسافر در اردیبهشت به  90 هزار و 938 نفر در خردادماه رسیده است که حکایت از رشد 53 درصدی دارد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان گفت: با توجه به تعطیلی موقتی پروازهای خارجی به‌دلیل شیوع ویروس کرونا در فرودگاه‌های کشور، این میزان افزایش مربوط به پروازهای داخلی فرودگاه تبریز است.

وی خاطرنشان کرد: طبق هماهنگی‌های به‌عمل آمده، پروازهای فرودگاه تبریز در مسیر استانبول از روز یکشنبه 22 تیرماه سال‌جاری از سرگرفته خواهد شد.

اقدامات گسترده فرودگاه تبریز در مقابله با ویروس کرونا/ از نصب دوربین‌های حرارتی جدید 

مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان‌شرقی گفت: اقدامات اداره‌کل بر اساس بخشنامه‌های صادر شده از سوی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ساماندهی شده است که از اهم این اقدامات می‌توان به نصب دو دوربین حرارتی جدید و با دقت بالا در ترمینال‌های فرودگاه، تهیه بنرهای مبارزه با کرونا ویروس و نصب در سالن ترمینال فرودگاه و الزام کارکنان اداره‌کل، شرکت‌های هواپیمایی، نهادهای فرودگاهی و مسافران به استفاده از ماسک اشاره کرد.

انجام پرواز در فرودگاه سهند

آذری تصریح کرد: پرواز امروز فرودگاه سهند با 40 مسافر ورودی و 39 مسافر خروجی در زمان برنامه‌ای مقرر توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) انجام پذیرفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر