کد خبر: 1007741
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱
مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر :
بنار یکی از رموز موفقیت مدیران راقابلیت انطباق و سازگاری با شرایط دانست.
بهاره عشقی صابر

حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر در نشست تخصصی مدیران دبیرستان ها و هنرستان های آموزش و پرورش اسلامشهر که در سالن فجر شهرستان اسلامشهر برگزار شد، اظهارداشت: یکی از رموز موفقیت مدیران، قابلیت انطباق و سازگاری با شرایط است و مدیران با بازیابی برنامه ها و پذیرش تغییر و تطابق آن با سیاست ها و راهبرد ها برنامه های خود را سازماندهی کنند.

بنار بیان کرد: شیوه نامه ستاد ثبت نام دانش آموزان به مدارس ارسال شده و مدیران گرامی ضمن تکریم ارباب رجوع باید تدابیری را اتخاذ کنند تا از مراجعات غیرضروری اولیا و دانش آموزان به مدارس جلوگیری شود و ثبت نام دانش آموزان میان پایه بدون مراجعه حضوری به مدارس انجام پذیرد.

رئیس ستاد ثبت نام مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر، با تاکید بر تشکیل ستاد ثبت نام و پروژه مهر گفت: خوشبختانه افق کاری مدیران ما افقی رو به تعالی و روبه رشد دارد.

وی ضمن تاکید بر آمادگی کامل بازگشایی مدارس بیان کرد: اولویت کاری ما حفظ سلامت جسمانی خود و ارباب رجوعان است و یکی از مهمترین برنامه ها و اولویت این مدیریت، استفاده حداکثری از شبکه شاد است و شبکه شاد نباید به هیچ وجه تعطیل شود.

بنار ادامه داد: در این راستا باید از سیستم های انگیزشی جهت پیوستن و استفاده از این شبکه استفاده شود و مدیران مدارس با تشکیل گروه تمامی امور مدرسه را در این شبکه پیگیری کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر خاطر نشان کرد: ثبت نام پایه دهم طبق هدایت تحصیلی انجام میشود.

وی در پایان بر فهرست بندی کارها و تفویض اختیار تاکید کرد و از رهبری، برقراری ارتباط، توانایی خلق کردن موقعیت ها و شبکه سازی به عنوان چهار اولویت کاری رهبران نام برد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر