کد خبر: 1006568
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹
رئیس جهادکشاورزی استان اعلام کرد:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه رشد ارزش افزوده بخش کشاورزی در چهارمحال و بختیاری ۱۷ درصد از متوسط این رقم در کشور بیشتر است، گفت: رشد ارزش افزوده بخش کشاورزی در استان ۲۹ درصد است در حالی که میانگین این رشد در کشور ۱۲ درصد است.

ذبیح‌الله غریب ۲۲ خردادماه در دیدار کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، با اشاره به اینکه حوزه کشاورزی زیرساخت خودکفایی کشورهاست، اظهار کرد: کشاورزی زیربنای توسعه اقتصادی کشورهای پیشرفته محسوب می‌شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ارتقای تولید محصولات کشاورزی و امنیت غذایی مهم‌ترین رسالت این سازمان است، افزود: استان دارای ظرفیت‌های بسیاری در زمینه‌های مختلف کشاورزی است که تلاش شده تا همه آن‌ها فعال شوند.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تحت فشار بودن بخش کشاورزی برای تأمین مواد غذایی موردنیاز مردم، تصریح کرد: خوشبختانه از شروع شیوع این ویروس مشکلی در تأمین مواد غذایی و کشاورزی در استان نداشته‌ایم و این امر حاصل تلاش همه فعالین در این عرصه است.

غریب با بیان اینکه رشد ارزش افزوده بخش کشاورزی در چهارمحال و بختیاری ۱۷ درصد از متوسط این رقم در کشور بیشتر است، تصریح کرد: رشد ارزش افزوده بخش کشاورزی در استان ۲۹ درصد و میانگین این رشد در کشور ۱۲ درصد است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری احداث سد بیدگان، پروژه دشت خانمیرزا، پروژه باغی دوراهان و دامداری صنعتی هفشجان را از طرح‌های در حال احداث در حوزه کشاورزی خواند و اضافه کرد: تا پایان سال جاری ۱۰ پروژه کشاورزی در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی توسعه آبیاری نوین در چهارمحال و بختیاری را از برنامه‌های مهم سال‌های اخیر برشمرد و خاطرنشان کرد: سرعت رشد آبیاری نوین در استان ‭‭۲.۵‬‬ برابر میانگین کشوری است و استان رتبه اول کشور در این رشد را داراست.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر