کد خبر: 1005719
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷
‍شهردار اسلامشهرخبر داد:
حسین طلا شهردار اسلامشهر در جلسه هفتگی شورای مدیران ارشد شهرداری اسلامشهر گفت : پروژه مترو اسلامشهر با سرعت و دقت زیادی در حال احداث است.
بهاره عشقی صابر

 

 جلسه مدیران ارشد شهرداری با رعایت اصل فاصله گذاری اجتماعی به ریاست دکتر حسین طلا برگزار گردید.

 در ابتدای جلسه حسین طلا شهردار اسلامشهر، ضمن تسلیت سی و یکمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)و سالروز قیام ۱۵ خرداد ،آغاز ولایت حضرت آیت الله خامنه ای را تبریک گفت .

سپس قاسمی رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری اسلامشهر ضمن ارائه گزارشی از روند پیشرفت پروژه عظیم مترو اسلامشهر گفت:  پروژه مترو اسلامشهر در دو فاز در دست انجام است که در فاز اول ،حفاری تونل از محل شفت ورودی به سمت اسلامشهر  با ۱۶ درصد پیشرفت فیزیکی ادامه دارد و تاکنون بیش از ۵۵۰ متر حفاری توسط دستگاه tbm صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در فاز دوم هم که بصورت دستی حفاری  بسمت مترو آزادگان  انجام میشود، تاکنون ۱۲/۵ درصد یعنی ۲۰۰متر پیشرفت داشته ایم.

شهردار اسلامشهر هم در تکمیل صحبت های رئیس سازمان حمل ونقل ریلی افزود: پروژه مترو اسلامشهر جزو معدود پروژه‌های احداث مترو کشور است که نه تنها متوقف نشده  بلکه پیشرفت اجرایی خوبی داشته و با سرعت و دقت زیادی در حال احداث است.

طلا تاکید : در اردیبهشت ماه امسال ۲۵ میلیارد تومان اعتبار دولتی به این پروژه بزرگ شهری تخصیص داده شده است، که اختصاص این مبلغ در این بازه زمانی در نوع خود کم نظیراست.

در پایان این نشست شهردار اسلامشهر بر روند رفت و روب معابر، پاکسازی انهار و جمع‌آوری بموقع زباله‌ها و نخاله‌های شهری تاکید کرد و از معاونان خدمات شهری مناطق که در جلسه حضور داشتند خواست تا نظارت بیشتری بر روند انجام این امور داشته باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر