کد خبر: 1002936
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۲
‍ فرماندار اسلامشهر گفت:
مسعود مرسلپور از مردم اسلامشهر درخواست کرد جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با جدیت بیشتری طرح فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت را رعایت کنند.
بهاره عشقی صابر

 

 مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر که در جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا سخن می گفت با بیان مطلب فوق اظهار داشت: روند فوت بیماران مبتلا به ویروس کرونا در شهرستان کاهش چشمگیری داشته با این حال در روزهای اخیر شاهد افزایش ابتلاء به این ویروس هستیم.

وی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری و تمجید ایشان از عملکرد درخشان مردم و مسئولان در مقابله با ویروس کرونا تصریح کرد: در شهرستان اسلامشهر نیز با اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونای کشور و استان تهران و همچنین با تلاش مضاعف مدیریت شبکه بهداشت و درمان، تیم پزشکی بیمارستان امام رضا (ع)،همکاری همه مردم، ائمه جمعه و جماعات، ارگانها و نهادها، بسیجیان و گروه های جهادی توفیقات خوبی در جهت مقابله با این ویروس منحوس بدست آمده است.

فرماندار اسلامشهر ادامه داد: از زمان بازگشایی بخشی از مشاغل و کسب کارها و اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند شاهد افزایش تردد غیر ضرور مردم در سطح شهرستان هستیم که این امر باعث افزایش نگرانی ها و صعودی شدن ابتلاء به این بیماری شده است.

مرسلپور بر ضرورت اهتمام جدی مسئولان در راستای اجرایی کردن مصوبات ستاد مبارزه با ویروس کرونا تاکید کرد و گفت: اگر مردم ببینند مسئولین در جهت مقابله با ویروس کرونا راسخ و مصمم هستند، بیشتر در این زمینه همکاری و مشارکت خواهند داشت.

نماینده عالی دولت در شهرستان اسلامشهر همچنین به توزیع 14 هزار بسته کمک معیشتی میان خانواده های نیازمند و آسیب دیده از ویروس کرونا در قالب کمک مومنانه توسط قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) اشاره کرد و افزود: بخش عمده این بسته های معیشتی توسط سپاه ناحیه سید الشهدا (ع)، پایگاههای بسیج،دستگاههای مختلف اداری، خیرین و اقشار مختلف مردم تهیه و توزیع شده است که همچنان این روند در ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر