کد خبر: 1002934
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۳
‍رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری اسلامشهر گفت:
هوشمند عسگریان گفت: اقداماتی که سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری در دست گرفته ،تغییرات مثبتی را در چهره شهر ایجاد کرده است.
بهاره عشقی صابر

 

 هوشمند عسگریان رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری اسلامشهر با اشاره به اهمیت توسعه فضای سبز در فراهم نمودن نشاط شهروندی اظهار داشت: سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری در تلاش است با استفاده از تمامی امکانات موجود با توسعه  بوستان ها و رسیدگی به آنها،  سطح رفاه و نشاط شهروندی را ارتقا دهد.

وی از پروژه احداث پارک ۶/۵هکتاری حاج قاسم سلیمانی به عنوان یکی از شاخص ترین پروژه های در دست اقدام شهرداری نام برد و تاکید کرد: مراحل تکمیلی احداث این بوستان با پیشرفت قابل توجهی در حال انجام است که با اجرای آن، بوستانی با امکاناتی منحصر بفرد در  منطقه جهت بهره برداری شهروندان خواهیم داشت.

عسگریان با اشاره به اینکه علاوه بر توسعه فضای سبز شهری و افزایش بوستان ها، بازسازی و نوسازی بوستان های قدیمی هم در دستور کار سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری قرار دارد، از اصلاح و نوسازی پیاده راه های بوستان ها و فضای سبز شهری خبر داد و گفت: در جهت رفاه حال شهروندان پیاده راه سازی بوستان های ساحل، ارکیده واوان، پارک خطی شاتره،بوستان مصطفی خمینی ، باغ ایرانی و پیاده راه باغ فیض  نیز  در حال انجام است .

رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری اسلامشهر در ادامه خاطر نشان کرد: نصب پایه چراغ های تزیینی در بلوار بسیج ، رفع نواقص سیستم روشنایی پارک ها، زیباسازی پل های عابر پیاده و فضاهای عمومی شهر و ... از دیگر اقدامات این سازمان است که همگی در ارتقا فضای بصری و زیباسازی شهر تاثیرگذار هستند .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر