کد خبر: 1001838
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
در آبفای جنوبغربی استان تهران انجام شد:
با هدف افزایش کمّی و پیشگیری از هر گونه کمبود و افت احتمالی فشار آب ، عملیات اصلاح شبکه و انشعابات درمناطق مختلف شهرک همدانک نسیم شهر انجام شد .
بهاره عشقی صابر

 اصغر صبری مدیر امور آبفای نسیم شهر با اعلام خبر خارج سازی خطوط و شبکه های قدیمی از مدار توزیع در شهرستان بهارستان، اظهار داشت : با توجه به لزوم ساماندهی و بهسازی خطوط و شبکه های آبرسانی بدلیل قدمت و فرسودگی و همچنین توسعه شبکه در مناطق جدید ، عملیات اصلاح و توسعه شبکه در این مناطق در دستور کار قرار گرفت و مطابق برنامه انجام شد .

 صبری ضمن تشریح مشخصات پروژه انجام شده در این خصوص یاد آور شد: این عملیات با صرف هزینه های لازم از محل اعتبارات عمرانی استانی درشهرک همدانک کوچه بوستان 1 ، خیابان زین العابدین کوچه باران 1 و خیابان 30 متری بوستان جمعا به طول 480 متر و با استفاده از لوله های ۱۱۰ میلی متری پلی اتیلن طی فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری انجام و اتمام و وارد مدار بهره برداری شد.

وی با اشاره به اینکه اصلاح و توسعه شبکه در سایر مناطق نیز انجام خواهد شد گفت : مطالعات لازم در خصوص اصلاح و توسعه شبکه در مناطق دیگر انجام شده است و به محض تامین اعتبارات لازم مطابق برنامه ریزی و اولویت بندی صورت گرفته عملیاتی خواهد شد.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر