کد خبر: 1000051
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱
دادستان عمومی و انقلاب آذربایجان‌شرقی از دستگیری فردی خبر داد که با خودرو به آدم‌ربایی در این کلان‌شهر اقدام می‌کرد.

محبوب علیلو  گفت: خوشبختانه فرد رباینده حدود یک ساعت قبل دستگیر شد و  با جدیت و قاطعیت و بر اساس مقررات به موضوع رسیدگی می شود.

وی افزود: روز نخست اردیبهشت ماه جاری نیز یک فقره آدم ربایی در حوالی میدان قونقای تبریز روی داد که در آن زنی که سوار خودروی فرد آدم ربا شده بود، خود را به بیرون پرت کرد و به شدت مصدوم شد. 

دادستان عمومی و انقلاب آذربایجان شرقی اضافه کرد: این پرونده نیز در دست رسیدگی است. 

در همین حال فرمانده انتظامی شهرستان تبریز نیز گفت: فردی که با شیوه مسافر کشی اقدام به اخاذی و زورگیری از شهروندان می کرد، با هوشیاری ماموران کلانتری ۱۷ دستگیر شد.

سرهنگ نوروزی افزود: عصر روز جمعه راننده یک دستگاه خودرو ی پراید با نصب تابلوی تاکسی بر روی خودرو برای سوار کردن یک شهروند خانم تبریزی در منطقه باغمیشه تبریز اقدام می کند که با توجه به حرکات غیر عادی در هنگام سوار کردن مسافر ، راننده یک دستگاه خودرو دیگر به وی مشکوک شده و موضوع را به پلیس گزارش می دهد.

وی گفت: ماموران بلافاصله در محل حاضر شدند و با همکاری مردم خودرو را متوقف و راننده را دستگیرکردند و به مقر انتظامی انتقال دادند.

فرمانده انتظامی تبریز با بیان اینکه متهم با شیوه جدید و طراحی داخل خودرو ، اقدام به سرقت از مسافران می کرد، ادامه داد: این فرد دستگیر شده تاکنون به ۲ فقره زورگیری با شیوه مذکور اعتراف کرده و تحقیقات تکمیلی در حال  اجرا است.

وی اضافه کرد: پلیس استان از همکاری مردم تبریز در دستگیری متهم تشکر کرده و به شهروندان توصیه می کند از سوار شدن به خودروهای مسافر کش شخصی خودداری کنند و اگر شکایتی در این خصوص داشته باشند به کلانتری ۱۷ تبریز مراجعه کنند. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر