کد خبر: 952050
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۹
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج گفت: طی پروژه ای دو ساله ساخت و ساماندهی تمام ایستگاه های اتوبوس سطح شهر کرج صورت می گیرد تا وضعیت مناسبی برای شهروندان ایجاد شود.

پیمان بضاعتی پور از ایستگاه های اتوبوس به عنوان مبلمان شهری یاد کرد و گفت: در سال های گذشته، سازمان اتوبوسرانی سابق یا حمل بار و مسافر فعلی نصب ایستگاه های اتوبوس در سطح شهر را بر اساس قراردادی به یک شرکت تبلیغاتی واگذار کرده بود و به موجب آن، شرکت نیز از فضای تبلیغاتی ایستگاه ها استفاده می کرد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با بیان اینکه پیش از این سازمان سیما و منظر اجازه ورود به موضوع ساماندهی ایستگاه ها را نداشت، اظهار کرد: امسال در بودجه سال 98 اعضای شورای شهر کرج، لایحه ای را مبنی بر اینکه ساماندهی ایستگاه های اتوبوس سطح شهر به این سازمان محول شود تصویب کردند.

بضاعتی پور افزود: جلسه ویژه ای نیز بر همین مبنا تشکیل و در آن مقرر شد ابتدا مشکلات حقوقی قرارداد منعقد شده با شرکت تبلیغاتی مذکور برطرف شود سپس سازمان سیما و منظر اقدام به ساماندهی ایستگاه های اتوبوس سطح شهر کرج با فرمت جدید و استاندارد کند که تلاش می شود ظرف یک الی دو ماه آینده این امر محقق شود.

وی با بیان اینکه 250 ایستگاه اتوبوس در سطح شهر کرج وجود دارد که 30 الی 40 درصد از آن ها مکانیزه هستند، خاطرنشان کرد: شرکت پیمانکاری به برخی تعهدات خود از جمله نصب ایستگاه در تمام سطح شهر عمل نکرده و شهرداری کرج نیز در برخی موارد قرارداد، همکاری های لازم را نداشته است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: تلاش سازمان بر آن است تا پس از تعیین تکلیف قرارداد شرکت پیمانکاری، طی پروژه ای دو ساله ساخت و ساماندهی تمام ایستگاه های اتوبوس سطح شهر صورت گیرد تا وضعیت مناسبی برای شهروندان ایجاد شود.

بضاعتی پور در بخش دیگری از سخنان خود اذعان کرد: 160 چشمه سرویس بهداشتی در سطح شهر کرج موجود است که توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج ساخته شده است و تعهد داده ایم که تا پایان سال جاری 160 چشمه دیگر نیز بسازیم که از اسفندماه 97 تاکنون 20 چشمه سرویس بهداشتی ساخته شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار