کد خبر: 1228085
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۶
فرماندار فردیس:
فرماندار فردیس با تأکید بر اهمیت دور دوم انتخابات، گفت: خودِ انتخابات اهمیت دارد و رهبر معظم انقلاب نیز بار‌ها به این مهم اشاره کرده‌اند.

خداداد کاشفی اظهارداشت : از مردم خوب شهرستان فردیس و همه کسانی که ما را در برگزاری انتخابات دور اول همراهی کردند، تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: انتخابات یکی از جا‌هایی است که مردم کمک می‌کنند، زیرا نظام ما مردمی بوده و در تمامی شئون حکمرانی، مردم حضور دارند.

کاشفی  افزود: ما انتخابات را در دور اول با همراهی مردم و دست‌اندرکاران اجرایی برگزار کردیم و رشد مشارکت ۱۴.۵ درصدی مردم شهرستان فردیس نسبت به دور گذشته انتخابات مجلس افتخار بزرگی بود که نصیب این منطقه شد و در کمتر جایی این اتفاق افتاد.

فرماندار فردیس تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات برکات خوبی برای شهرستان فردیس داشت و یکی از آن‌ها تشکیل استودیو و راه‌اندازی «رادیو فردیس» بود.

وی گفت: بعد از اینکه برگزاری دور اول برگزار و مشخص شد که انتخابات به دور دوم کشیده می‌شود، ما تدابیر لازم را در نظر گرفتیم، مجدد آمایش صندوق‌ها و عوامل اجرایی انجام و جلسات متعددی برگزار شد و اگر ریزشی بود، سریعاً جایگزینی انجام و پشتیبانی‌های لازم صورت گرفته است و آمادگی لازم برای مرحله دوم انتخابات در فردیس فراهم است.

فرماندار فردیس با تأکید بر اینکه اهمیت دور دوم انتخابات کمتر از دور اول نیست، ادامه داد: خود انتخابات اهمیت دارد و رهبر معظم انقلاب بار‌ها از ابتدای سال به این مهم تأکید کردند و به طور ویژه تعیین سرنوشت خودمان است، اکنون یکی از نماینده‌ها به مجلس راه یافت و باید یک نماینده دیگر برای حوزه کرج، فردیس و اشتهارد با رأی مردم در مجلس شورای اسلامی انتخاب شود.

کاشفی افزود: در دور دوم دو کاندید‌ا وجود دارند تا مردم بررسی کرده و فرد اصلح را انتخاب کنند تا به مجلس راه پیدا کند؛ برای اینکه کس دیگری برای سرنوشت ما تصمیم‌گیری نکند، خودمان با حضور در پای صندوق‌های رأی در انتخابات مشارکت می‌کنیم.

وی در پایان اظهار داشت: از همه عوامل اجرایی و مردم برای حضور باشکوه در دور اول تشکر می‌کنم و می‌خواهم درخواست کنم که پرشورتر از دور اول در انتخابات شرکت کنند تا فرد شایسته‌ای که صلاحیت ورود به مجلس را دارد، انتخاب کنند.

برچسب ها: البرز ، کرج ، فردیس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار