کد خبر: 945709
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۳
چهارمین همایش شهید ابراهیم هادی، شهدای کانال کمیل و حنظله و شهدای مدافع حرم با عنوان «هادی دل‌ها» پنج‌شنبه شب ۲۵ بهمن‌ماه با حضور جمع کثیری از مردم، جوانان، دوستداران شهید ابراهیم هادی و خانواده معظم شهدا در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار شد.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: در این مراسم حجت‌الاسلام شهاب مرادی در سخنانی با بیان اینکه حضور باشکوه عموم پسران، دختران و خانواده‌ها نشان می‌دهد شهید ابراهیم هادی چقدر در دل ملت محبوب است، گفت: ابراهیم هادی هیچ‌گاه به دنبال اسم و نام نبوده است و قطعاً اگر شهید نمی‌شد و اکنون در جمع ما حاضر بود، هرگز سخن نمی‌گفت. همرزمان او نیز مانند او هستند. آن‌ها پرهیزگارانی هستند که رابطه عاشق و معشوقی با خدا برقرار کرده‌اند. وی ادامه داد: به ابراهیم هادی پیشنهاد فرماندهی شد، اما قبول نکرد چراکه اعتقاد داشت در پاک‌ترین شرایط مانند جبهه نیز سقای رزمندگان بودن اجر بیشتری دارد. او عاشق گمنامی بود و اکنون اگر شهید نشده بود، ۶۱ سال سن داشت.
حجت‌الاسلام مرادی با بیان اینکه‌ای کاش زندگی شهید ابراهیم هادی سریال بشود و من آرزو دارم این کار انجام شود، گفت: ما باید در زندگی او و شهدایی همچون عباس بابایی و صیاد شیرازی تأمل کنیم چراکه آن‌ها ما را به حیرت وامی‌دارند.‌ای کاش تصاویر این شهدا بدون درجه و نشانی از دسته یا رسته نظامی در کوچه‌ها نصب می‌شد چراکه جوانان بیشتر با آن‌ها ارتباط می‌گرفتند.
وی گفت: شهید ابراهیم هادی امتداد پوریای ولی است. ما باید فتوتی را که او داشت، به جوانانمان بگوییم و سلوک و زندگی او را روایت کنیم. شهید محسن حججی و سایر شهدا نیز این چنین هستند. آن‌ها افرادی هستند که در تاریخ و نسل‌ها امتداد دارند. این شهدا به ما جهان‌بینی می‌دهند.
حجت‌الاسلام مرادی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به نفوذ دشمن در فضای سایبری یادآور شد: گاهی آسیب‌هایی در فضای مجازی مشاهده می‌کنیم که مصداقی از نفوذ است. یک نمونه از آن مربوط به اظهار نظر در رابطه با ازدواج با شهدا بود. این مسئله کار اشتباه و نادرستی است و قطعاً دشمن طرحی دارد. توصیه می‌کنم دوستان هنگام برخورد با چنین اظهارنظر‌هایی تنها یک کلمه در فضای مجازی بگویند که کار شما نادرست است و از جدل یا بگو مگو خودداری کنند.
وی خاطرنشان کرد: ما نباید خانواده و والدین شهدا را فراموش کنیم. آن‌ها نقش بسیار مهمی در تربیت فرزندانشان داشته‌اند. باید به دیدار آن‌ها برویم و به آن‌ها سرکشی کنیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار