کد خبر: 944106
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲
نماد‌های معدنی و فلزی بار دیگر با اقبال خریداران مواجه شد و بیشتری تاثیر را بر شاخص بورس داشتند از سوی دیگر افت‌های قیمت نماد بانک ملت بزرگترین مانع رشد بیشتر شاخص شد.
بازار بورس تهران همچنان به نیم‌نگاهی به اخبار سیاسی و قیمت دلار در بازار آزاد به حرکت‌های صعودی آرام خود ادامه داد و توانست بار دیگر به کانال ۱۶۰ هزار واحد بازگردد و در نهایت در ۱۶۰ هزار و ۱۵۳ واحد آرام گیرد.

نماد‌های معدنی و فلزی بار دیگر با اقبال خریداران مواجه شد و بیشتری تاثیر را بر شاخص بورس داشتند از سوی دیگر افت‌های قیمت نماد بانک ملت بزرگترین مانع رشد بیشتر شاخص شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین، بر اساس ارقام درج شده در پایگاه اطلاع‌رسانی مدیریت فناوری بورس تهران، شاخص کل بورس اوراق و بهادار تهران امروز با ۳۳۴.۸۲ واحد رشد به ۱۶۰ هزار و ۱۵۳ واحد و ارزش روز بازار به ۶۰۷ هزار میلیارد تومان رسید.

شاخص قیمت (وزنی- ارزشی) با ۹۷.۰۶ واحد افزایش به ۴۶ هزار و ۴۲۵ رسید. شاخص کل (هم‌وزن) با ۱۱۴.۶۹ واحد رشد به ۲۹ هزار و ۶۲۹ واحد رسید. شاخص قیمت (هم‌وزن) با ۸۰.۶۲ واحد افزایش به ۲۰ هزار و ۸۲۷ واحد رسید.

شاخص آزاد شناور با ۳۶۱.۰۳ واحد افزایش به ۱۷۵ هزار و ۲۸۱ واحد رسید. شاخص بازار اول بورس با ۲۸۷.۲۶ واحد افزایش به ۱۱۹ هزار و ۲۳۶ واحد و شاخص بازار دوم با ۴۷۳.۲۱ واحد رشد به رقم ۳۱۳ هزار و ۲۶ واحد رسید.

نماد پارس، فملی، شخارک، فولاد، دعبید، کچاد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس ایران داشت و نماد وبملت بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس گذاشت.
در بازار فرابورس ایران شاخص کل فرابورس ۵.۸۳ واحد رشد به رقم ۱۹۱۴.۹۴ واحد رسید.

معامله‌گران فرابورس تعداد ۹۵۰ میلیون و ۴۰۵ هزار برگ سهم در قالب ۱۲۸ و ۶۳۰ هزار برگ به ارزش ۳۹۰ میلیارد تومان داد و ستد کردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار