کد خبر: 939471
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۴
در پی وقوع حادثه برای اتوبوس حامل دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران که به جان باختن و جراحت تعدادی از دانشجویان انجامید، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی این حادثه مصیبت‌بار و دردآور را تسلیت گفتند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی سیدعلی خامنه‌ای متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:
بسمه‌تعالی
حادثه مصیبت‌بار امروز که به درگذشت هشت نفر از دانشجویان عزیز و زخمی شدن تعدادی دیگر انجامید، بسیار دردآور و تأسف‌بار است. اینجانب ضمن ابراز همدردی با مصیبت‌دیدگان و عموم جامعه دانشگاهی، به همه بازماندگان این عزیزان تسلیت عرض می‌کنم و شفای مجروحان را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم و از خداوند صبر و اجر برای خانواده‌های داغدار طلب می‌کنم.
رئیس جمهور: مسئولان راهکار‌های لازم برای عدم تکرار این‌گونه حوادث را اجرا کنند
رئیس جمهور نیز در پی حادثه دردناک واژگونی اتوبوس در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی پیام تسلیتی صادر کردند
متن پیام تسلیت دکتر حسن روحانی به این شرح است:
 انا لله و انا الیه راجعون
حادثه دردناک واژگونی اتوبوس در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد که به جان باختن و مصدومیت تعدادی از دانشجویان عزیز کشورمان انجامید، موجی از تأسف و اندوه برای مردم شریف ایران اسلامی پدید آورد.
از خداوند متعال برای درگذشتگان این رویداد تلخ که فرزندان ملت و سرمایه‌های ارزشمند آینده کشور بودند، رحمت واسعه الهی، برای خانواده‌های مصیبت‌دیده صبر و اجر و برای مصدومین شفای عاجل مسئلت دارم.
ضروری است مسئولان امر، ضمن بررسی دقیق علت این سانحه، تمام راهکار‌های لازم برای عدم تکرار این‌گونه حوادث را تمهید و اجرا کنند و رسیدگی‌های پزشکی و درمانی لازم برای بهبود هر چه سریع‌تر آسیب دیدگان مورد توجه قرار گیرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار