کد خبر: 1229025
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۹

جوان آنلاین: محمد ایمانی در مطلبی با عنوان ‍ "تل آویو سقوط کرد"؛ شبکه موساد، پیام را گرفت در کانال تلگرامی خود نوشت:

ابعاد زهر چشمی که ایران یک ماه قبل، با در هم کوبیدن به سه پایگاه نظامی و جاسوسی اسرائیل گرفت، به سادگی قابل توصیف نیست.

سند اگر می خواهید، به هم ریختگی شبکه اینترنشنال وابسته به موساد، که حتی نسبت به بازدید رهبر انقلاب از نمایشگاه کتاب تهران و به دست گرفتن کتابی با عنوان "تل آویو سقوط کرد"، دستپاچه می شود.

وبسایت شبکه اینترنشنال نوشت : "رهبر جمهوری اسلامی، در جریان بازدید از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، رُمان «تل‌آویو سقوط کرد» را که موجودیت اسرائیل را زیر سوال می‌برد، انتخاب کرد. این انتخاب، چند هفته پس از تنش‌های نظامی با اسرائیل صورت گرفته. جمهوری اسلامی از ابتدای شکل‌گیری، شعار نابودی اسرائیل را سر داده و از گروه‌های مسلح که با اسرائیل مبارزه می‌کنند، حمایت کرده است".

"تل آویو سقوط کرد"؛ شبکه موساد، پیام را گرفت

ظاهرا پژواک و موجِ انفجار موشک های اصابت کرده، همچنان با شدت تمام ادامه د ارد. با وجود تقلای آمریکا و انگلیس و فرانسه برای مهار موشک های ایران، دست کم ۶۰ موشک به سه پایگاه اسرائیل اصابت کرد. یکی از پایگاه ها "نواتیم" بود که امن تر و محافظت شده تر از کاخ سفید و کاخ کرملین توصیف می شد.

بنابراین باید به شبکه وابسته به موساد حق داد که حتی از دیدن نام یک کتاب در دست رهبر ایران، به هم بریزد. آری موشک می تواند گفتمان و فرهنگ و پیامی رسا بیافریند؛ گفتمانی برای احساس اقتدار دوستان و ذلیل کردن دشمنان.

آیت الهی چقدر تازه است، آنجا که فرمود: "وَ أَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَ مِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّکُم".

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار