کد خبر: 854836
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵
فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری البرز خبرداد
فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری البرز از رفع تصرف ٨١ هکتار از اراضی ملی استان طی دو ماهه نخست سال جاری خبر داد.
فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری البرز با اشاره به اهم اقدامات یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی البرز طی سال جاری، اظهار کرد: در راستای حفاظت از انفال و اراضی ملی طی دو ماهه نخست سال جاری در اجرای تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری در ۱۸ فقره عملیات رفع تصرف توسط عوامل یگان حفاظت بالغ بر ۸۱ هکتار از اراضی ملی رفع تصرف شده و از چنگ اندازی و دست درازی متصرفان و متجاوزان ممانعت و پیشگیریی به عمل آمد.

وی افزود: در راستای اجرای احکام قطعی قضائی صادره از مراجع قضائی مبنی بر خلع ید و رفع تصرف از اراضی ملی بالغ بر یک و نیم هکتار از اراضی ملی استان به موجب احکام اجرایی، رفع تصرف و خلع ید شده است.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری البرز خاطرنشان کرد: طی مدت مذکور به موجب ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری،  هشت فقره پرونده مبنی بر تصرف عدوانی به مساحت ۵۳ هکتار و نیم تهیه، تنظیم و جهت رسیدگی و طی روند قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
 
جابری بیان کرد: در اجرای ماده ۴۴ در راستای تخلفات دامی و چرای زود رس، ۵ فقره پرونده به تعداد هزار و ۵۷۰ راس واحد دامی تهیه، تنظیم و به مراجع قضائی تحویل داده شد.

وی یادآور شد: در زمینه مقابله با قاچاق چوب و متجاوزان عرصه جنگلی، طی دو فقره کشفیات یگان حفاظت به تعداد ۳۵ اصله چوب الات قاچاق پرونده متخلفان تنظیم و تحویل مراجع قضائی داده شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار