کد خبر: 672723
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۱
به شکرانه سلامتی امام خامنه ای؛
به شکرانه سلامتی امام خامنه ای؛ «نماز شکر» توسط پاسداران و سربازان سپاه امام حسن مجنبی(ع) استان البرزبرگزارشد.

به گزارش روابط عمومی سپاه استان البرز؛ در پی انتشار خبر انجام عمل جراحی موفقیت آمیز مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا ( مدظله العالی) و آگاهی ملت ایران، پاسداران و سربازان سپاه امام حسن مجنبی(ع) استان البرز نماز، شکر خداوند متعال را به جای آوردند.

حجت الاسلام محمدجواد موحد در حاشیه این مراسم اظهارداشت :  مقام معظم رهبری به عنوان یک چراغ نورانی است که در تمامی عرصه های موجود در کشور و جهان برای مردم و دولتمردان راه را با فرمایشات و رهنمودهای مناسب روشن می کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز تصریح کرد: نعمت وجود رهبری حکیم، عادل، شجاع، دوراندیش و با درایت در طول تاریخ انقلاب اسلامی چه در دوره حضرت امام (ره) و چه در دوران امام خامنه‌ای عزیز که سرآمدی و افتخار جهانی ایران اسلامی را تضمین کرده است همواره ملت ایران را به تضرع و خشوع به درگاه خداوند متعال واداشته است.

وی با عنوان اینکه پاسداران و سربازان سپاه امام حسن مجنبی(ع) استان البرز همواره شکرگذار وجود معظم له و سلامتی رهبر عزیز و فرزانه انقلاب هستند، افزود: ولایت فقیه ستون خیمه نظام و انقلاب اسلامی است و همه مردم باید برای سلامتی، طول عمر و افزایش توفیقات مقام عظمای ولایت دعا کنند.

حجت الاسلام موحد خاطرنشان کرد:امیدواریم که خداوند به رهبر معظم انقلاب طول عمر عنایت فرماید و مردم نیز برای سلامتی ایشان دعا کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار