کد خبر: 651923
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۸
مدیر کل اداره حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان البرز در حاشیه مراسم افتتاحیه این مجمع به خبرنگار ما گفت: افتتاح این مجمع که درواقع ستادی است برای ساماندهی و سازماندهی کارگروه ها وکمیته های مختلف تخصصی در راستای جمع آوری اسناد و خاطرات رزمندگان دفاع مقدس استان البرز سال ها آرزوی پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت استان البرز بود که بحمدا... با برگزاری جلسات متعددی با حضور فرماندهان و بزرگان دوران دفاع مقدس استان، این مجمع کار خود را به صورت رسمی آغاز نمود.

سردار سرتیپ دوم پاسدار ابوالفضل اسلامی در ادامه افزود: ما معتقدیم بار اصلی جنگ بر دوش مردم شهیدپرور بود و هم در خطوط مقدم جبهه و هم در ستادهای پشتیبانی جنگ این مردم خداجوی ایران اسلامی بودند که با ایثار و از خودگذشتگی جنگ را مدیریت می کردند. بنابراین پیکره اصلی فرهنگ ایثار و شهادت اقشار مختلف مردم بودند و وظیفه ماست که با ثبت خاطرات و تدوین و به نظم درآوردن این منظومه زیبای ولایت مداری، اثر ماندگاری برای نسل های بعدی بجا بگذاریم.

وی در ادامه گفت: البته در سال های گذشته صدها ساعت مصاحبه و هزاران سند از اسناد مربوط به دوران دفاع مقدس جمع آوری و تدوین گردیده است ولی ما مصمم هستیم این مأموریت بزرگ را به اتمام برسانیم.

  سردار اسلامی در خاتمه افزود : مقرر گردید جلسات این مجمع به صورت هفتگی و منظم برگزار گردد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار