کد خبر: 648095
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۸
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز:
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرزدر بازدید از یگان عمار و گردان ویژه بسیجی حضرت حمزه سید الشهداء(ع) گفت: آمریکا و اسرائیل توان مقابله با ایران را ندارند وفقط یاوه گویی می کنند.
محمد رضا خمسه

سردار علی استاد حسینی از نیروهای حاضر بویژه بسیجیان گردان ویژه بسیجی حضرت حمزه سید الشهداء(ع) تقدیر و تشکر کرد وگفت: امکانات در دوران دفاع مقدس کم بوداما با این وجود موفقیت هاو پیشرفت های زیادی در زمینه های علمی و نظامی بدست آوردیم.

 وی با بیان این نکته که امروز کشور ما بزرگترین قدرت موشکی در خاور‌میانه و جزء پنج کشور بزرگ دنیا است خاطر نشان کرد: اگر ما امروز قدرت بزرگی در زمینه نظامی هستیم در اثر شکر گذاری نعمت های خداوند است.

 سردار استاد حسینی با تشریح وضعیت نظامی آمریکا و اسرائیل اظهار کرد:آنها توان مقابله با ایران را ندارند و یاوه گویی می کنند.

 وی همچنین در جلسه با فرماندهی و معاونت های یگان عمار و فرماندهان گردان های امام علی(ع) و گردان ویژه بسیجی حضرت حمزه سید الشهداء(ع) شرکت کرد.

 در این جلسه فرمانده یگان عمار  و سپس فرماندهان گردان های امام علی(ع) و گردان ویژه بسیجی حضرت حمزه سید الشهدا(ع) گزارشی از عملکرد گردان ها و استعداد نیروی انسانی موجود در گردان ها ارائه دادند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار