کد خبر: 1223315
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۹
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: مبلغ ۱۰۸ میلیارد تومان به بیت‌المال بازمی‌گردد و ردیابی این متهم در دستور کار وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه در حال پیگیری است.

جوان آنلاین:  علی‌اکبر صفایی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی امروز (۲۰ فروردین) در نشست خبری ضمن عذرخواهی از مردم بابت اختلاس انجام شده در مجتمع بندری امام، گفت: ردیابی این متهم در دستور کار قرار گرفته و قطعاً این مبلغ خارج شده از کشور به بیت‌المال مجدد واریز می‌شود. اختلاس‌گر با اسم «آرش اشتری» که سمت کارشناس مسؤول مالی یکی از ادارات مالی بنادر تابع را برعهده داشت که گستاخانه ۱۰۸ میلیارد تومان را از کشور خارج کرد.
معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه تاکید کرد: چند روز بعد این اختلاس توسط مسؤولان حراست کشف و هم‌اکنون وزارت اطلاعات، اطلاعات سپاه و دادستانی در حال ردیابی فرد مذکور هستند و برخورد قاطع با متخلف انجام خواهد شد.

وی افزود: از (۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲) تا (۱۵ فروردین ۱۴۰۳) بیش‌از ۶ میلیون تردد مسافری و گردشگری دریایی در بنادر شمالی و جنوبی کشور انجام و ۶۸۹ هزار خودرو بین بنادر به‌ویژه در غرب استان هرمزگان از جمله بنادر چارک، پل و آفتاب با جزایر قشم و کیش جابه‌جا شد.

صفایی در پایان خاطرنشان کرد: در میزان تردد مسافر نوروزی ۱۴۰۳ نسبت به سال گذشته، تغییر محسوسی در آمار مشاهده نمی‌شود.

برچسب ها: بندر امام ، اختلاس ، صفایی
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار