کد خبر: 1222578
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۷
نماینده پارلمان ملی پاکستان تعیین روز جهانی قدس را نگاه هوشمندانه و آینده‌نگری حضرت امام خمینی (ره) برای جهان اسلام دانست و افزود: یکصدایی برای فلسطین و رسوایی اسرائیل و حامیانش نزد ملت‌های جهان مرهون اندیشه‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است.

جوان آنلاین: "حمید حسین" روز چهارشنبه گفت: انتخاب جمعه آخر ماه رمضان به عنوان روز جهانی قدس برای حمایت از نبرد فلسطینیان و محکومیت اشغالگران صهیونیست در نتیجه هوش و درک سیاسی بسیار بالای رهبر کبیر ایران آیت‌الله خمینی است.

به گزارش ایرنا، وی اظهار داشت: آنچه ما امروز شاهد زنده بودن مساله فلسطین، یکصدایی ملت‌های جهان به ویژه کشور‌های اسلامی برای دفاع از فلسطین و رسوایی چهره منفور اسرائیل و حامیان هستیم قطعا مرهون دوراندیشی امام خمینی است.

نماینده حزب مجلس وحدت مسلمین در پارلمان ملی پاکستان اظهار داشت: روز جهانی قدس جان تازه‌ای به فلسطین به عنوان دغدغه اصلی جهان اسلام بخشید و موجب بیداری ملت اسلامی شده است.

وی گفت: جنگ غزه چهره منفور رژیم صهیونیستی و حامیانش را بیشتر رسوا ساخته است؛ هرچند جنایات صهیونیست‌ها به اوج خود رسیده و امسال روز جهانی قدس را درحالی برگزار می‌کنیم که بیش از ۳۳ هزار نفر از فلسطینیان بی دفاع طی شش ماه گذشته به دست رژیم اشغالگر اسرائیل به شهادت رسیده‌اند.

حمید حسین تاکید کرد: روز جهانی قدس در پاکستان باشکوه‌تر از هر زمان دیگر گرامی داشته می‌شود و ما در مجلس ملی پاکستان نیز قطعنامه‌ای در حمایت از فلسطین از دولت پاکستان مطالبه کردیم که روز جهانی قدس را در سطح ملی برگزار کند.

وی افزود: جرات امروز مسلمانان جهان در مخالفت با اسرائیل و آمریکا و همچنین دفاع جانانه از نبرد فلسطین برای آزادی قدس در نتیجه اندیشه‌های امام خمینی است. تاریخ هرگز شخصیت این رهبر و سیاستمدار جهان اسلام را فراموش نخواهد کرد.

حمید حسین افزود که مردم پاکستان در حمایت از فلسطین و دفاع از رزمندگان جبهه مقاومت ثابت قدم هستند و ما از هر فرصتی به ویژه از ظرفیت پارلمان‌ها برای تبیین اهمیت موضوع فلسطین و توطئه‌های اسرائیل علیه ملت‌های منطقه و جهان اسلام استفاده خواهیم کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار