کد خبر: 1209995
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
پیروزی بر نیوزیلند روحیه ملی‌پوشان هندبال را بالا برد
تیم‌ملی هندبال امروز رودرروی چین قرار می‌گیرد. ملی‌پوشان هندبال در بحرین هستند تا برای کسب بهترین نتیجه در رقابت‌های قهرمانی آسیا با حریفان مبارزه کنند
شیوا نوروزی

جوان آنلاین: تیم‌ملی هندبال امروز رودرروی چین قرار می‌گیرد. ملی‌پوشان هندبال در بحرین هستند تا برای کسب بهترین نتیجه در رقابت‌های قهرمانی آسیا با حریفان مبارزه کنند. تیم کشورمان در این دوره با تیم‌های کره‌جنوبی، چین و نیوزیلند همگروه شده است. شاگردان مجید رحیمی‌زاده در نخستین بازی با برتری پرگل برابر نیوزیلند گام محکمی برای صعود برداشتند. برد ۴۰ بر ۱۳ در حالی رقم خورد که هنوز مقابل حریفان قدرتمند قرار نگرفته‌ایم. بااین‌حال این پیروزی شیرین روحیه تیم را برای ادامه مسیر افزایش داده است. میلاد قلندری در بازی اول عنوان بهترین بازیکن زمین را به خود اختصاص داد. البته در مصاف با نیوزیلند همه بازیکنان عملکرد قابل قبولی داشتند و انتظار می‌رود این روند در دیگر بازی‌ها تداوم داشته باشد. ملی‌پوشان ما می‌دانند برای آنکه در قهرمانی آسیا موفق شوند باید برای صدرنشینی در گروه خود تلاش کنند. منتها با حضور کره‌جنوبی در گروه رسیدن به این هدف بسیار سخت است. تیم ما در دوره گذشته مقام چهارمی را به دست آورد و بهترین نتیجه‌مان در ۱۵ دوره حضور کسب مدال برنز سال ۲۰۱۴ است. چین حریف دوم ماست؛ این تیم در بازی نخست خود رودرروی کره قدرتمند قرار گرفت و با به چالش کشیدن این تیم ۳۰ بر ۳۲ تن به شکست داد. باخت با دو امتیاز اختلاف به کره مدعی نشان از آمادگی چینی‌ها دارد.
همچنین عملکرد این تیم در بازی نخست ثابت می‌کند بازیکنان چین عطش گلزنی بالایی دارند. به همین خاطر کادرفنی ایران باید تذکرات لازم را به بازیکنان و به‌ویژه دروازه‌بانان تیم بدهد. در جدول گروه دوم، تیم کشورمان با دو امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به کره صدرنشین است. بهترین‌های آسیا در این رقابت‌ها سهمیه حضور در مسابقات جهانی ۲۰۲۵ را کسب خواهند کرد. در نتیجه قدرت‌های هندبال قاره‌کهن برای قرار گرفتن در بین چهار تیم برتر مسابقات می‌جنگند. این مسئله کار تیم ما را سخت می‌کند. بااین‌حال تیم کشورمان با کادر فنی تمام ایرانی خود برای کسب مدال پا به رقابت‌ها گذاشته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار