کد خبر: 1197586
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹
رسانه‌های بین‌المللی این روزها به موضوع انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال ایران پرداخته‌اند.

جوان آنلاین: فدراسیون والیبال ایران این روزها به دنبال انتخاب سرمربی برای هدایت تیم ملی است. پس از برگزاری چند جلسه و پیگیری‌های فراوان در نهایت فدراسیون والیبال به 6 گزینه نهایی رسیده است که شامل ویتال هینن، جیانلورنزو بلنجینی و روبرتو پیاتزا، ولادیمیر آلکنو، پیمان اکبری و سعید معروف می‌شود.

به گزارش فارس، در این بین به نظر می‌رسد فدراسیون والیبال علاقه بیشتری به انتخاب سعید معروف دارد. در همین راستا رسانه‌های بین‌المللی هم به بررسی این موضوع پرداخته‌اند. رسانه worldofvolley در مطلبی با اشاره به موضوع انتخابات فدراسیون والیبال و انتخاب سرمربی تیم ملی به اظهارات محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون اشاره کرده است.

در این مطلب آمده است: داورزنی بر اهمیت انتخاب مربی با دانش و تجربه قابل توجه در مسابقات بزرگ و همچنین توانایی تدوین برنامه ها و استراتژی های عمیق بازی تاکید دارد. داورزنی در مصاحبه خود تاکید کرد که مذاکرات فدراسیون با هدف مشخص کردن نامزدی است که بیشتر با نیازهای تیم ایران هماهنگ باشد.

داورزنی با وجود نگرانی‌ها در خصوص عدم تجربه مربیگری معروف، خاطرنشان کرد که سابقه مربیگری همیشه شرط موفقیت نیست. او به ویژگی‌های استثنایی، نفوذ و رهبری معروف اشاره کرد که به طور بالقوه می‌تواند به یک حرفه مربیگری موفق تبدیل شود؛ مانند سایر موارد در فوتبال و والیبال.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار