کد خبر: 1197037
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۲
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز تأکید کرد که در صورتی که حماس با آزادسازی «گروگان‌های اسرائیلی» موافقت نکند خبری از آتش‌بس در غزه نخواهد بود.

جوان آنلاین: «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز تأکید کرد که در صورتی که حماس با آزادسازی «گروگان‌های اسرائیلی» موافقت نکند خبری از آتش‌بس در غزه نخواهد بود.

به گزارش فارس، نتانیاهو در مصاحبه با اسرائیل گفت که تل‌آویو بایستی «برای مدت نامحدود» بر مسائل امنیتی در غزه نظارت کند تا اطمینان حاصل کند که حماس بار دیگر قادر به انجام عملیاتی مشابه ۷ اکتبر نخواهد بود.

وزارت بهداشت غزه بعد از ظهر سه شنبه اعلام کرد که شمار تلفات حملات رژیم اسرائیل در غزه به ۱۰۳۲۸ نفر از جمله ۴۲۳۷ کودک و ۲۷۱۹ زن رسیده است.

این آمار جدید در حالی منتشر شده که «یوآو گالانت»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز سه‌شنبه، ۷ نوامبر در سخنانی تصریح کرد که «هیچ قید یا محدودیتی برای سربازان ما در غزه برای استفاده از زور وجود ندارد».

گالانت اذعان کرد که اولویت و برنامه‌های سیستم امنیتی تل‌آویو، مبتنی بر پیروزی در جنگ و بازگرداندن گروگان‌ها [اسرای اسرائیلی در دست حماس] است.

گالانت طی شرکت در جلسه کمیته امنیت و روابط خارجی کنست، مدعی پیشرفت نظامیان ارتش رژیم اشغالگر علیه حماس و تخریب زیرساخت‌های عملیاتی این جنبش در شهر غزه شد؛ وی همچنین درباره اهداف جنگ تل‌آویو و تمرکز تلاش‌ها در عملیات زمینی به اعضای کنست توضیح داد.

آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی (آنروا)، اعلام کرد که در سایه بمباران بی‌سابقه و مستمر رژیم صهیونیستب به نوار غزه از هفتم اکتبر گذشته، به طور میانگین هر ده دقیقه در نوار غزه، یک کودک فلسطینی به شهادت می‌رسد و دو کودک دیگر مجروح می‌‌شوند.

آنروا طی پستی در شبکه اجتماعی «ایکس» (توییتر سابق)، در روز دوشنبه (۶ نوامبر)، تاکید کرد که این آمار در بحبوحه جنگی است که اشغالگران اسرائیل برای سی و یکمین روز متوالی علیه نوار غزه و مردم آن ادامه می‌دهند.

آنروا در ادامه با اشاره به این‌که «حفاظت از غیرنظامیان در جریان این درگیری‌ها نه یک آرزو یا یک هدف ایده‌آل، که یک وظیفه و تعهد در قبال بشریت مشترک است»، بر «ضرورت حفاظت از غیرنظامیان در هر کجا که هستند» تاکید کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار