کد خبر: 1229835
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۱
یکی از اعضای پارلمان رژیم صهیونیستی با اذعان به شکست قطعی این رژیم در برابر نیرو‌های مقاومت فلسطین، گفت که علاوه بر از دست دادن نیرو‌های خود، در عرصه بین‌المللی نیز شکست خواهند خورد.

جوان آنلاین: با وجود ادامه جنگ رژیم صهیونیستی در غزه و رفح، «رام بن باراک» عضو کنست (پارلمان) این رژیم به رادیو اسرائیل گفت که «این جنگ، بی‌هدف است و بدون هیچ شک و تردیدی در آن شکست خواهیم خورد».

به گزارش فارس، بن باراک که معاون سابق رئیس موساد بوده است، همچنین اذعان کرد: «مجبور هستیم که جنگ را در همان مناطق آغاز کنیم و سربازان خود را از دست بدهیم و در عرصه بین‌المللی نیز شکست بخوریم».

شبکه عبری‌زبان کان به عنوان تلویزیون رسمی اسرائیل هم خبر داد که قرارا است «بنی گانتس» عضو کابینه جنگ این رژیم شامگاه امروز درباره جنگ کنونی، نشست خبری برگزار کند.

منابع نزدیک به گانتس می‌گویند که وی در این نشست، نسبت به «تداوم این جنگ، بدون تعیین اهداف راهبردی» هشدار خواهد داد. به گفته این منابع، گانتس همچنین درباره راهبرد جنگ غزه، به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی هشدار خواهد داد.

«امیت هالوی» عضو پارلمان رژیم صهیونیستی از حزب لیکود نیز اذعان کرد: «به عنوان عضو کمیسیون خارجی کنست، اطلاعاتی دارم که نشان می‌دهد بر خلاف سخنان ارتش و نخست وزیر بنیامین نتانیاهو، همه ۲۴ گردان القسام در غزه فعالند».

ارتش رژیم صهیونیستی که پیشتر ادعا کرده بود گردان‌های حماس در شمال نوار غزه را از بین برده و اکنون به دنبال نابودی ۴ گردان باقی‌مانده از کتائب القسام در رفح است، از هفته پیش با تشدید حملات مقاومت از شمال نوار غزه و درست مناطقی که مدعی بود آن‌ها را از نیرو‌های مقاومت پاکسازی کرده، غافلگیر شد و به همین دلیل بار دیگر تلاش کرد به شهر ویران شده جبالیا بازگردد و آن را تصرف کند تا مانع شلیک موشک‌ها از این منطقه سوی شهرک‌های اشغالی شود.

انتشار تصاویر مقاومت از نبرد سنگین با اشغالگران و شکار نظامیان اسرائیلی و ادوات نظامی آن‌ها در کنار اذعان مقامات شهرک‌نشینی اطراف نوار غزه، زمین‌گیر شدن نظامیان صهیونیست در تصرف شهر ویران شده جبالیا را برملا کرد و هیچ راهی برای تل‌آویو برای سانسور اخبار ناکامی‌اش در شمال نوار غزه به جای نگذاشت.

رزمندگان مقاومت که به اذعان نظامیان صهیونیست، تاکتیک‌های نظامی خود را ارتقا داده‌اند به شیوه‌های مختلف، نظامیان اسرائیلی را در میانه ویرانه‌های شهر جبالیا غافلگیر می‌کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار