کد خبر: 1228591
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
رئیس سازمان بسیج:
ملت ایران در انقلاب اسلامی متصف به ویژگی بزرگی شد و آن ویژگی، جهاد بود. قبل از انقلاب اسلامی هم مفهوم مقدس جهاد را در تعالیم اسلامی خود داشتیم، اما به دلیل حاکمیت طاغوت، امت نمی‌توانست ویژگی‌های عالی را بر خود مترتب کند با استقرار نظام جمهوری اسلامی، این امکان فراهم شد. 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین جبهه مقاومت را نمونه‌ای موفق در تکثیر الگوی جهادی خواند که معرفی مسئله فلسطین به عنوان مسئله اصلی جهان به مردم از دستاورد‌های آن بوده است. 
به گزارش ایسنا، سردار سلیمانی در جشنواره ملی جهادگران با تقدیر از زحمات انجام شده برای برگزار شدن این جشنواره، اظهار کرد: ملت ایران در انقلاب اسلامی متصف به ویژگی بزرگی شد و آن ویژگی، جهاد بود. قبل از انقلاب اسلامی هم مفهوم مقدس جهاد را در تعالیم اسلامی خود داشتیم، اما به دلیل حاکمیت طاغوت، امت نمی‌توانست ویژگی‌های عالی را بر خود مترتب کند با استقرار نظام جمهوری اسلامی، این امکان فراهم شد. 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطر نشان کرد: تلاش دشمن برای متوقف کردن انقلاب اسلامی است، اما انقلاب در حال حرکت رو به جلو است. علت زنده بودن جمهوری اسلامی، زنده بودن جهاد است. سردار سلیمانی افزود: الگوی جمهوری اسلامی باید تکمیل شود تا جامعه اسلامی شکل گیرد. وقتی وارد تمدن اسلامی می‌شویم که ملت‌های مسلمان به هم پیوند بخورند؛ و الگوی جمهوری اسلامی تکثیر شود. نمونه تکثیر الگوی جهادی، جبهه مقاومت است. الان هویتی به نام جبهه مقاومت شکل گرفته که دستاورد‌های مهمی داشته و مسئله فلسطین را به عنوان مسئله اصلی جهان به مردم شناساند. 
در ادامه سردار محمد زهرایی اظهار کرد: تا قبل از ۷ اکتبر خیلی از این شکل رویارویی و نبرد تمدنی خبری نبود، اما ۷ اکتبر یک ورقی را به نفع جبهه حق رقم زد و ملت‌ها را از خواب بیدار کرد که مشاهده کردید صد‌ها هزار نفر و میلیون‌ها نفر در حمایت از جبهه حق به خیابان‌های غرب آورد. جلوتر که رفتیم عملیات وعده صادق جنبش و خیزش دانشجویی را رقم زد. این نشان می‌دهد که تغییرات و تحولات خیلی سرعت گرفته است. وی ادامه داد: ما که داعیه‌دار شأن، تفکر و عمل صالح جهادی هستیم باید یک قدم هم جلوتر باشیم و پیش برنده و جلوتر باشیم. 
رئیس سازمان بسیج سازندگی در ادامه گفت: یک زمانی در هشت سال دفاع مقدس، جلودار و پرچمدار بسیجیان، در کنار ارتش و سپاه اسلامی بودند. جلوتر که آمدیم در دفاع از حرم، مدافعین حرم از بسیجی‌ها بودند. در فتنه ۱۴۰۱ که برخی آن را به یک اعتراض اجتماعی تقلیل می‌دهند، مدافعین امنیت پرچمدار بودند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار