کد خبر: 1191074
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷
سخنگوی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی مدعی شد این رژیم برای یک جنگ طولانی در نوار غزه خبر آمادگی دارد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، رژیم صهیونیستی پس از تحمل بیش از یک هزار و ۲۰۰ کشته درپی عملیات نیرو‌های محور مقاومت فلسطین، اکنون با فراخوان ۳۰۰ هزار نیروی ذخیره خود به دنبال آغاز تهاجم زمینی به نوار غزه با هدف نابودی زیرساخت‌های جنبش حماس است. گرچه کشور‌های مختلف درباره تشدید تنش‌ها در منطقه هشدار می‌دهند، اما تل آویو بر انجام این عملیات تاکید دارد.

به گزارش تله تریدر، لور بن دور، سخنگوی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) اعلام کرد تل آویو آماده یک جنگ طولانی است و به هر بهایی برای آینده خود این کار را خواهد کرد.

وی با مطرح ساختن ادعا‌های بی اساس علیه جنبش حماس، افزود: شهروندان ما به خوبی درک می‌کنند که هم اینک با یک جنگ طولانی مواجه هستیم. با این حال، ما از جنبه اقتصادی و سیاسی آماده این نبرد هستیم. ما آماده پرداختن هر هزینه‌ای به منظور اطمینان از امنیت و ثبات خود در آینده هستیم.

وی در ادامه افزود: اسراییل مصمم به رسیدن تمامی اهداف خود است. فارغ از کمک‌های جامعه بین المللی، آمریکا دوست نزدیک ماست. بسیاری از کشور‌های دیگر نیز از ما در این موضوع حمایت کرده اند. همبستگی آن‌ها در مناقشه فعلی با اسراییل نشان می‌دهد که آن‌ها آگاه هستند که تل آویو حق دفاع از خود را دارد.

در خبری دیگر، خبرگزاری وفا از شهادت ۳ تن از فلسطینی‌ها به دست شهرک نشینان در شمال کرانه باختری رود اردن خبر داد. در این حادثه ۹ فلسطینی دیگر زخمی شدند. منابع محلی از حفاظت نیرو‌های صهیونیست از شهرک نشینان مهاجم در این حادثه خبر دادند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار