کد خبر: 1228703
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۷
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی با اشاره به اینکه مردم فلسطین در نوار غزه مقاومتی بی سابقه از خود در برابر اشغالگران نشان می‌دهند تاکید کرد تا زمان رسیدن به پیروزی مبارزه ادامه دارد.

 جوان آنلاین: «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در نشستی با دبیران کل گروه‌های فلسطینی در دمشق به بررسی روند نبرد با دشمن صهیونیستی پرداخته و اعلام کرد: مقاومت تا زمان رسیدن به پیروزی به مبارزه ادامه خواهد داد.

زیاد النخاله امروز یکشنبه در این نشست تاکید کرد: در حالی که تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه وارد هشتمین ماه خود شده است مقاومت فلسطین تا زمان رسیدن به پیروزی به مبارزه ادامه خواهد داد. ملت فلسطین در غزه به گونه‌ای با دشمن مبارزه می‌کنند که پیش از این مبارزه نکرده بودند و رژیم اشغالگر با مقاومتی مواجه شده که قبل از این مواجه نشده بود.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی تصریح کرد: با وجود همه فداکاری‌ها و شهدایی که ملت فلسطین تقدیم کردند مقاومت بهترین گزینه است. جنگ غزه فرصتی برای همه رزمندگان مقاومت برای تقابل با محور صهیونیستی است. این جنگ همچنین آزمونی برای همه ما و ملتمان است که از اشغال و آوارگی رنج می‌برند و اگر با دشمن نجنگیم تحت اشغال می‌مانیم.

«طلال ناجی» دبیرکل جبهه مردمی برای آزادی فلسطین- فرماندهی کل هم به نوبه خود در گفتگو با المیادین اظهار داشت که همه گروه‌های مقاومت متحد هستند و رزمندگان در میدان اتحاد دارند و همه ما در رویارویی با دشمن اشغالگر در نوار غزه شرکت می‌کنیم.

وی درباره تجاوز رژیم صهیونیستی به رفح اظهار داشت: اشغالگران همانطور که در سایر مناطق غزه شکست خوردند در رفح هم شکست می‌خورند. آمریکا اگر می‌خواست می‌توانست تجاوز اسرائیل به رفح را متوقف کند و جلوی آن را بگیرد اما تلاش‌های آمریکا و فشارهایی که به نتانیاهو وارد کرد، جدی و قانع کننده نبود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار