کد خبر: 1228701
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۵
مری ترامپ برادر زاده دونالد ترامپ اظهار کرد احمقانه است که فکر کنیم رئیس جمهور سابق مشتاقانه به زندان می‌رود.

 جوان آنلاین: مری ترامپ برادر زاده دونالد ترامپ اظهار کرد احمقانه است که فکر کنیم عمویش مشتاقانه به زندان می رود اگر قاضی برای نقض حکم ممنوعیت رسانه‌ای در پرونده پرداخت حق السکوت، او را راهی زندان کند.

وی در مصاحبه با شبکه ام‌اس‌ان‌بی‌سی تصریح کرد من فکر می کنم این موضوع برای هر کس احمقانه و مضحک است که فکر کند عمویم حتی برای یک شب و یا حتی برای یک بعدازظهر، مشتاقانه به زندان خواهد رفت.

قاضی پرونده پرداخت حق السکوت توسط دونالد ترامپ به یک بازیگر فیلم های غیراخلاقی، رئیس جمهور سابق را به جرم اهانت به دادگاه ۹ هزار دلار جریمه کرد.

بر این اساس، قاضی خوآن مرکان در حکمی نوشت: این مقدار جریمه ممکن است مانع اهانت های بیشتر ترامپ نشود اما متاسف است از اینکه نمی تواند جریمه سنگین تری برای او در نظر بگیرد.

این قاضی هشدار داد در صورتی که ترامپ به نقض حکم ممنوعیت رسانه ای در این پرونده ادامه دهد، او را زندانی خواهد کرد. قاضی پیشتر برای جلوگیری از ارعاب و انتقاد ترامپ علیه شاهدان و دیگر افراد دخیل در این پرونده، حکم ممنوعیت رسانه ای و اظهارنظر عمومی درباره این پرونده را برای ترامپ صادر کرده بود.

قاضی مرکان، ترامپ را برای هر یک از ۹ بیانیه آنلاین خود مبلغ هزار دلار جریمه کرده است. قاضی معتقد است ترامپ دستور او برای عدم انتقاد از شاهدان و دیگر افراد دخیل در این پرونده را نقض کرده است. دادستان ها ۱۰ پست ترامپ در شبکه های اجتماعی را به عنوان نقض دستور قاضی نشان دادند.

چند روز بعد ترامپ بار دیگر به علت نافرمانی از دستور دادگاه برای عدم افشای جزئیات پرونده‌اش، یک هزار دلار دیگر جریمه شد.

مری ترامپ در حالی این اظهارات را بیان کرد که دونالد ترامپ روز گذشته گفت که وی از اینکه به دلیل نقض حکم ممنوعیت رسانه‌ای راهی زندان شود، بسیار افتخار خواهد کرد.

رئیس جمهور سابق افزود: وی در بیان نظراتش از حق آزادی بیان استفاده می کند، اما حکم ممنوعیت رسانه‌ای او را برای صحبت کردن درباره هیئت منصفه، دادستان ها، شاهدان یا اعضای خانواده قاضی پرونده محدود کرده است.

مری ترامپ خاطرنشان کرد او امیدوار است اگر عمویش به زندان می رود، به دلیل درستی باشد. او تصور می کند اگر عمویش برای نقض حکم ممنوعیت رسانه‌ای به زندان می رود، به عنوان مردی متفاوت بیرون آید.

وی گفت: این نیست که او در یک هتل مجلل که نگهبانی دارد سوئیت بگیرد. او آنجا در یک سلول بدون تلفن همراه نگه داری می شود، مانند هر آمریکایی دیگری. صادقانه بگویم، من فقط فکر نمی کنم، او بتواند این موضوع را مدیریت کند. او عاشق مظلوم نمایی است اما من باز هم فکر نمی کنم برای دلیلی واقعی و درست به زندان برود.

برچسب ها: ترامپ ، امریکا ، بایدن
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار