کد خبر: 1176762
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶
فرماندار شهرستان سلسله:
شرفی بر ضرورت همکاری و وحدت دستگاه های اجرایی برای احیای امربه معروف و نهی از منکر تاکید کرد و گفت: برای اصلاح بهتر جامعه این مهم باید در اولویت همه مسئولین قرار گیرد.

به گزارش جوان از لرستان، میلاد شرفی، امروز(16مرداد)، در مراسم معارفه دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر شهرستان سلسله با اشاره به منصوب شدن دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر در شهرستان سلسله، اظهارداشت: راه اندازی ستاد امربه معروف و نهی از منکر در شهرستان ها اقدامی مؤثر برای ترویج این فرهنگ است.

فرماندار شهرستان سلسله افزود: امید است شاهد انجام اقدامات چشمگیری برای احیای و تبیین فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر در جامعه باشیم.

وی خاطرنشان کرد: هماهنگی و وحدت دستگاه ها حول محور امام جمعه شهرستان و هماهنگی ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان برای اصلاح جامعه ضروری است.

شرفی بیان کرد: همه مسئولین در عمل به فریضه امربه معروف و نهی از منکر احساس مسئولیت کنند و این مهم در اولویت همه دستگاه ها قرار گیرد.

وی با تأکید بر ضرورت حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر در جامعه، عنوان داشت: دوره های آموزشی ویژه برای آمرین به معروف و ناهیان از منکر از سوی ستاد برگزار شود.

شرفی بیان کرد: برگزاری دوره های آموزشی به احیای این دو فریضه واجب کمک کرده و آمرین به معروف و ناهیان از منکر می توانند نقش خود را به خوبی انجام دهند.     

گفتنی است، در این مراسم با حضور امام جمعه شهرستان سلسله، ریاست ستاد امر به معروف و نهی از منکر و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، فرماندار و اعضاء ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سلسله «محمد رضا حسنوند»، بعنوان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سلسله( الشتر)منصوب شد.

 

برچسب ها: امربه معروف ، ستاد ، سلسله
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار