کد خبر: 1206374
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۹
نماینده ولی فقیه در لرستان:
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه خدمت به مردم بالاترین امربه معروف است، گفت: مسئولان در خدمت به مردم از همه ظرفیت ها استفاده کنند.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در سومین جلسه ستادامربه معروف استان گفت: امربه معروف ونهی از منکر ضامن بقاء نظام است.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: در اهمیت امربه معروف و نهی از منکر همین بس که در قرآن  20 آیه در خصوص اهمیت امربه معروف و نهی از منکر نام برده شده است و مصادیق فراوانی نیز در رابطه وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: دوره های آموزشی وژه آمرین به معروف وناهیان از منکر اقدامی موثر در حوزه امربه معروف و نهی از منکر است.

حجت الاسلام والسملمین شاهرخی ادامه داد: انتظار می رود در حوزه امربه معروف و نهی از منکر اقدامات ایجابی با هم افزایی، همدلی و همراهی استمرار پیدا کند و اقدامات سلبی براساس قانون انجام شود.

وی با اشاره به آیین نامه های هر دستگاه بیان کرد: همه دستگاه ها در باب امربه معروف و نهی از منکر و پایبندی به آرمان ها و ارزش های اسلامی باید به صورت عموم و خاص با توجه به آیین نامه هایی که دارند، عمل کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان کرد: دستگاه ها باید در راستای پایبندی و عملیاتی شدن ارزش های دینی و اسلامی از جمله حجاب اقدامات لازم را انجام دهند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی یادآور شد: بالاترین امربه معروف خدمت به مردم است و این مهم باید همواره مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

برچسب ها: خدمت ، مردم ، مسئولان
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار