کد خبر: 1176436
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲
امام جمعه پلدختر:
حجت الاسلام موسوی بر ضرورت احیای فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر تاکید کرد و گفت: این مهم لازمه ترویج ارزش ها و مقابله با ضدارزش ها است.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام سیدعلی موسوی، ظهر امروز، در مراسم معارفه دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر شهرستان پلدختر گفت: امربه معروف و نهی از منکر وظیفه ای همگانی است.

امام جمعه پلدختر با بیان اینکه  امربه معروف و نهی از منکر نیاز جامعه است، افزود: با استفاده از ظرفیت ها باید در جهت احیای این فریضه واجب گام برداریم.

وی به اهمیت و نقش شورای ترویج امربه معروف و نهی از منکر عنوان کرد: امید که شاهد روند پیشرفت در ستاد امربه معروف و نهی از منکر باشیم.

وی با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر را دستور خداوند، ائمه(ع) و مطالبه رهبر معظم انقلاب است، عنوان کرد: همین امر مسؤولیت ما را در این حوزه سنگین تر می کند.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: امید است بتوانیم آنچه که وظیفه ماست در قبال دین مبین اسلام و ارزش های مقدس نظام جمهوری اسلامی را عملی کنیم.

امام جمعه پلدختر عنوان کرد: احیای فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر مهم ترین عامل برای ترویج ارزش ها و مقابله با ضدارزش ها است.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار